Trenger tips!

Babymama#2

JuniBaby
Sommerfuglene <3
Altså, jeg skal på julebord med jobben neste uke og har ikke fortalt dem om graviditeten enda, og ikke har jeg lyst til det før jeg har vært hos legen heller. Har dere noen gode tips til hva jeg kan si, siden jeg ikke kan drikke alkohol? Folk kommer garantert til å spørre :-P

Har fått tips om at jeg må kjøre, men den er veldig tynn, siden jeg har hele familien og vennene mine i nærheten som kunne kjørt...

Jag var i samma situation första gången jag var gravid - och la skylden i en påhittad urinvägsinfektion "äter antibiotika och det är ju ingen bra kombinasjon med alkohol"
Det var den bästa och enda undskyllningen jag kom på...:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøvde meg på den jeg også... "Jeg har vært dårlig hele uka og må være i ro"... Ja, særlig tenkte de... Jeg?! Være i ro?! På fest?! Nei... Så da ble jeg avslørt likevel... ;)

Du kan jo si at du går på noen tabeletter du ikke kan blande med alkohol eller at du feks har eksem som svir hvis du drikker :P

hangla så lenge at man orker ikke ta sjansen på å være dårlig form dagen etter på

Du kan jo bytte ut innholdet i en vinflaske f.eks til noe alkoholfritt, så ser det ut som om du drikker;)

Takk for tips alle! Tror jeg kjører på med en hvit løgn om medisiner ja.. var det jeg tenkte på først også! :-) hihi!

Si at du har uvi eller ørebetennelse og går på antibiotikia du har fått beskjed fra legen om å ikke blande med alkohol ;)

Jeg skal på julebord og dagen etter skal jeg opp tidlig til Sverige, har ikke fått noe spm så langt da jeg sier at jeg kjører :)

Da har jeg vært på julebord og kjørte på med greia om at jeg hadde urinveisinfeksjon og går på antibiotika... det funka det altså, men føler meg ordentlig dårlig for å ha jugd til dem! OG det ble en stor greie hvor flere kom bort til meg og delte sine erfaringer fra da dem hadde hatt urinveisinfeksjon :p jaja... :)

Back
Topp