Trenger tips!

Lolenona

Glad i forumet
Juli13-jentene
Vi giftet oss i oktober 2012, og ønsker inderlig å dra på bryllupsreise før det lille knøttet kommer. Men vi sliter litt med hvor vi skal dra?! Vi får ikke dratt før etter påsken eventuelt siden mannen min har en veldig sesongbassert jobb.

Har du noe forslag?

Kommer veldig ann på hva dere er interessert i. Om det er å ligge på stranda, titte på gamle bygninger eller å oppleve storslått natur. Av storbyer synes jeg Barcelona er fantastisk. Har gått meg nesten ihjel der, og de har også en strand man kan slappe av på. Men ellers så er det vel lite som slår en bungalow på stranda på en eller annen palmeøy når man først er på bryllupsreise.... :D

Vi giftet oss i August og var på ferie til Spania i oktober, d var kjempefint :) men vi reiste ner til besteforeldrene mine som har leilighet der då :)

Barcelona er fantastisk! Storby og strandferie i ett, med romantiske små tapas restauranter langs gamle bygninger og kveldsromantikk på torget :)

Var inne å googlet Barcelona nå i sta, og fant egentlig ut at byen har mye å tilby. Så mulig det blir dit, snakke litt med mannen såklart :)

Nå har jeg kikket litt på reiser til Paris. Noen som har vært der og vil anbefale noe hotell eller noe? :)

New York har alt,og må besøkes :-) Ellers,hvis strand, har ikke jeg vært på deiligere sted enn Zanzibar når det gjelder det :-) Dette fikk jeg jammen reisefeber av! Kan også anbefale den bilfrie øya Lopud i Kroatia (og byene Split og Dubrovnik) hvis Europa.

Har vært i new York og vil gjerne tilbake. Men jeg er litt skeptisk på å reise så langt når jeg er gravid. Er egentlig litt skeptisk til mange reisesteder. Huff. Så dette er ikke lett..

Var i Barcelona i juni å det var helt fantastisk!:)

Vi har vært i Paris, og det var helt fantastisk:)anbefales!
Hvis dere finner ut av metrosystemet, så kan dere få sett masse på kort tid!

Vi var veldig fornøyd med vårt, men husker dessverre ikke hva det heter. Men du får veldig bra hoteller til billig penge i Paris. Har du sjekket på hotell.com? Der jeg bestilte hvertfall.
Men kan godt sende deg noen guidetips på pm hvis du vil det?!

Kikker på forskjellige steder igrunn. Ja, gjerne det :) tar i mot alt med stor takk :D

Back
Topp