Trenger tips!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Min baby er veldig snill, så kan ikke klage på henne :P

Men, jeg sliter med å få henne til å sove på dagen :S vi står opp ca kl halv 9 og jeg får henne sjeldent til å sove før klokken blir 12-13.. Er det normalt?
Hun er tre uker til onsdag :P

hmm vet ikke , minien sover hvis vi tar en trilletur, men ellers er han mye våken på dagen.

Synes ikke det hørtes så gale ut, da har hun jo bare vært våken i 3 - 4 timer.
Tror ikke mine har sovet mer enn et par ganger i løpet av dagen, en gang rundt den tiden der og en gang på ettermiddagen.

Vet ikke hvor mye det er vanlig at babyer skal sove.. Noen sover jo hele tiden!
Da dattern vår var baby, var hun en MARERITT når det gjelder soving.. Hun sov aldri! Prøvde trilleturer, hun sov så lenge vogna var i bevegelse, men max 1 min etter vogna stoppa, var hun våken! Jeg måtte sitte å bysse henne hvær eneste gang hun skulle sove.. Det var utrolig slitsomt! Håper av alt på jord at ikke denne som ventes nå blir sånn..! Hører mange som har effekt av bæresjal. Ei venninne av meg hadde sønnen sin på seg hele tiden.. og han sov og sov og sov.. Å hun sier at han ble ikke noe mer klengete i ettertid av den grunn :)

Når hun er god og mett funker trilletur kjempebra her. Hun sovner også i bæresjal som ble nevnt over. Har kjøpt Aldoria bæresjal som passer best til de aller minste, dessuten er det nokså tynt stoff, noe som er fint i varmen. Ikke vanskelig å knyte på. Når det er sagt så er hun mye våken også, spesielt på kvelden, da er hun ofte urolig og skal ha pupp hele tiden.

ja vår baby er også utrolig våken og skal ha pupp hele tiden på kvelden.

Back
Topp