Trenger tips...

• Trådstarter Trådstarter Sunshine*
  • Opprettet Opprettet
S

Sunshine*

Guest
til fargevalg på barnerom.. Sitter å stirrer på fargekart i dag, men det er jo så vanskelig å bestemme seg [8D] Er på utkikk etter lyse farger siden rommet er veldig lite, men kan gjerne gå i brunt eller beige.. Må passe til både rosa og lyseblått tilbehør [;)]

Noken som veit om noken fine farger??

kaffe latte..

ORIGINAL: Mariemor1

kaffe latte..

Eller latte...

Ville nok ha valgt en farge som ikke var hvit...Kan være egghvitte eller noe i den duren...
(offwhite eks)

Gjerne i en varm farge...

ORIGINAL: *MaCa*

ORIGINAL: Mariemor1

kaffe latte..

Eller latte...

Ville nok ha valgt en farge som ikke var hvit...Kan være egghvitte eller noe i den duren...
(offwhite eks)

Gjerne i en varm farge...

Ja, er noke sånt eg er ute etter.. [:)] Tenkte å ha kvite møbler, og tilbehør i rosa eller lyseblått [:)]

Jeg har lyst barnerom så skal jeg dekorere på veggen med sommerfugler/biler eller noe sånt med klister på slik at barnet kan ha rommet gjennom hele livet og alt av møbler passer bedre inn da :)

ORIGINAL: CharlotteR

Jeg har lyst barnerom så skal jeg dekorere på veggen med sommerfugler/biler eller noe sånt med klister på slik at barnet kan ha rommet gjennom hele livet og alt av møbler passer bedre inn da :)

Ja, synes det er mykje bedre enn å male heile rommet i guttefarger eller jentefarger [:)]Det er lettere å bytte ut småting etterkvart som barnet blir større [:)]

Vi har valgt å ha 3 lyse vegger (samme farge som stua) og den siste største veggen blir enten rosa eller blå. [:D]

ORIGINAL: ballah

Vi har valgt å ha 3 lyse vegger (samme farge som stua) og den siste største veggen blir enten rosa eller blå. [:D]

Åå.. det blir sikkert kjempefint [:)]

Vi har eggehvit i alle rom unntatt stue og spise stuen[:)]
Syns det passer fint til alt[:D]
kan legge ut et bilde hvis du vil se.

ORIGINAL: mokkenikke88

Vi har eggehvit i alle rom unntatt stue og spise stuen[:)]
Syns det passer fint til alt[:D]
kan legge ut et bilde hvis du vil se.

Åå, ja.. spennende å sjå [:D]

Fant egentig bare ut at de bildene jeg hadde var mørke og dårlig kvalitet på[:-][:-] (tatt med mobben)
Men hvis du ser ift lister og tak så ser du litt forskjell..

*poff*poff*                                                                  

Så fint du har det [:)] Lyst rom med farge på gardiner og puter er kjempefint [:D]

ORIGINAL: Sunshine*

Så fint du har det [:)] Lyst rom med farge på gardiner og puter er kjempefint [:D]

Takk for det[:)]
Ja liker å ha det sånn for når jeg blir lei en fargen, er det bare å kjøpe nye gardiner og puter+ litt tilbehør så blir det et "nytt" rom igjen[:D]

Back
Topp