Trenger tips

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

ORIGINAL: JCF

Æ hadd garantert sagt sannheten... E jo en kjæmpe artig nyhet, og det e jo bare å si at d e veldig tidlig enda, så dæm må ikke si det videre
? d har nå æ gjort t ail sammen, for det e jo d som e sannheten. Hate å lyg om en så koselig ting[:D]

Vet du, jeg er HELT enig med deg [:)] For min del har jeg lyst til å dra rundt å fortelle hele
familien det nå til helgen, både mine og sambo sine [:)] Det er familie liksom, er jo bare kos.. Og skjer det noe
så har vi de å støtte oss til... MEN sambo sier at han syns det er artigere å vente... At vi er lengre på vei liksom..
Vet ikke helt hvorfor da men. Så må nesten respektere det [&o] Men kan hende jeg kan overbevise han da [:)][:D]

Din vilje burde jo stille like sterkt da, så dere kan jo kanskje diskutere dere frem til et kompromis. At dere venter litt, men ikke så lenge som han vil f.eks[:)]

Da sambo kom hjem fra jobb idag, sa han at han hadde tenkt på det, og han også ville si det tidligere [:)]
Og ettersom vi skal på den festen imorgen, sa han at vi burde si det idag [:D] Jeg ble så
overasska og glad [:)][:)]

Så i ettermiddag var vi hos svigermor og svigerfar og fortalte godnyheten [:)]
De ble så klart kjempe glade [:D]
Så ba vi søstra til sambo & kjæresten på mat ikveld, og fortalte de det [:)] Ble tårer da ja[:)]
Og imorgen skal vi fortelle det til de vi skal til.

Så jeg slapp å lure dem, heldigvis [:)] Setter stor pris på tipsene jeg fikk av dere jenter! [:D][;)]

Back
Topp