Trenger tips

.¤.mie.¤.

Gift med forumet
Jeg og sambo er bedt på grilling og vin på fredag [8|] En liten fest blir det vell...
Ble bedt av sønnen til kjæresten til svigerfar og samboeren hans..
Det blir vi to, søstra til sambo og kjæresten hennes og 2 søstrene til han
vi er bedt til.

Har prøvd å sagt at vi ikke finner barnevakt, men så sa de + søstra til sambo
at svigerfar og kjæresten garantert kunne passe han... [&:]

Er så vanskelig situasjon, kunne jo sagt jeg har blitt syk, men at sambo kan komme..
Men føler det blir så tilfeldig liksom..

Råd anyone?[:)]

Har du lyst til å dra drar du vel bare? Og om du ikke vil sier du vel bare nei [:)]
Er vel vanlig alltid at noen kjører og noen ikke drikker?

Er gåavstand skjønner du.. Så kan ikke skylde på at jeg må kjøre...
Og ettersom Mathias skal være borte til dagen etter syns de sikkert det
er rart om jeg ikke drikker litt engang.. Pleier alltid å gjøre det.. hm...

Og grunnen til at vi skal møtes er fordi at søstra og kjæresten + søstrene
til han vi skal til skal flytte etter helga.. Så det blir en avskjedsfest liksom.
Litt domt å si at jeg ikke vil eller orker å komme da [8D]

Drikk druejuice (ser ut som vin i glasset) og munkholm. La mannen gå på kjøkkenet og sjenke i til deg, eller skjul det på annen måte.

Kos deg masse, le høyt, å se litt brisen ut på slutten av kvelden [:D][:D][:D]

Det burde vel funke...???

Hehe, likte tipsa dine altså! [:D] Om det blir at jeg ikke kommer meg unna,
kommer jeg til å prøve det [:)]

Bare kom med flere tips om noen vil [:D]

Jeg har fått konsert i gave av familie med drikke og transport på fredag.
Jeg har bare fortalt sannheten jeg da[:)]

Har veldig lyst til å fortelle familien det jeg også [:)] Hadde vært såå mye enklere da...
Men sambo vil vente... [&o]

Kos deg masse på konsert da [:D]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Hehe, bra du likte dem![:D][:D][:D] Har gjort det selv ved tidligere graviditet, og det var ingen som mistenkte en TING! Du kan til å med ha druejuicen over på en vinflaske med skrukork(eneste problemet da er hvis noen vil smake DIN vin) Også mulig å skifte embalsje på munkholmen, men litt mer tricky den, kanskje. Men om mannen din hjelper til med "juksinga" burde det gå fint.

Lykke til!!!

ORIGINAL: Rut1

Hehe, bra du likte dem![:D][:D][:D] Har gjort det selv ved tidligere graviditet, og det var ingen som mistenkte en TING! Du kan til å med ha druejuicen over på en vinflaske med skrukork(eneste problemet da er hvis noen vil smake DIN vin) Også mulig å skifte embalsje på munkholmen, men litt mer tricky den, kanskje. Men om mannen din hjelper til med "juksinga" burde det gå fint.

Lykke til!!!

Haha, genialt altså [:D] Bra det finnes vinflasker med skrukorker ja [:D]
Skal kun ha med meg en vinflaske, så håper de andre lar meg ha den ifred [;)]

Skal få mannen til å hjelpe meg [:D]

Thanks sweety [:)]

Lykke til!!!

Haha, genialt altså [:D] Bra det finnes vinflasker med skrukorker ja [:D]
Skal kun ha med meg en vinflaske, så håper de andre lar meg ha den ifred [;)]

Skal få mannen til å hjelpe meg [:D]

Thanks sweety [:)]

No problem [:D] Det går nok helt supert!

Husk å bli litt fjasen utover kvelden, da [;)]

No problem hihi [:D]

Å så kan du jo avslutte det hele med å spy! Haha [:D]

Hahaha[:D] Kjempebra!

Altså... I verste fall... Om noen på død og liv skal smake på vinen din, må dere jo bare si det som det er. Uansett om samboeren din vil vente. Gjør dere dette her, vil jeg i alle fall si at dere har prøvd alt dere kunne for å la være å fortelle[;)]

Du kan jo også kjøpe alkoholfri vin og helle over på en annen vinflaske, da kan du bevare hemmeligheten selv om noen vil smake på vinen din (jeg merker ikke noen stor forskjell på vin med og uten alkohol)[:D]

Hvis noen vil by deg på noe annet, så kan du jo bare si nei takk! Jeg ble tilbudt sjampis forrige helg, men sa at jeg får så vondt i hodet av det[:D]

Æ hadd garantert sagt sannheten... E jo en kjæmpe artig nyhet, og det e jo bare å si at d e veldig tidlig enda, så dæm må ikke si det videre
? d har nå æ gjort t ail sammen, for det e jo d som e sannheten. Hate å lyg om en så koselig ting[:D]

Å så kan du jo avslutte det hele med å spy! Haha [:D]

hehe! [:D][:D] Hadde sikkert gjort det om jeg hadde vært gravidkvalm, men har ikke blitt det, ENNÅ [8D]

ORIGINAL: *lillemus*

Hahaha[:D] Kjempebra!

Altså... I verste fall... Om noen på død og liv skal smake på vinen din, må dere jo bare si det som det er. Uansett om samboeren din vil vente. Gjør dere dette her, vil jeg i alle fall si at dere har prøvd alt dere kunne for å la være å fortelle[;)]

Ja, det blir litt domt om jeg sitter og tviholder på flaska også haha [8D]

ORIGINAL: Ariadne

Du kan jo også kjøpe alkoholfri vin og helle over på en annen vinflaske, da kan du bevare hemmeligheten selv om noen vil smake på vinen din (jeg merker ikke noen stor forskjell på vin med og uten alkohol)[:D]

Hvis noen vil by deg på noe annet, så kan du jo bare si nei takk! Jeg ble tilbudt sjampis forrige helg, men sa at jeg får så vondt i hodet av det[:D]

Det var også lurt! [:)][:)] At jeg ikke kommer på slike ting selv altså [:)]

ORIGINAL: JCF

Æ hadd garantert sagt sannheten... E jo en kjæmpe artig nyhet, og det e jo bare å si at d e veldig tidlig enda, så dæm må ikke si det videre
? d har nå æ gjort t ail sammen, for det e jo d som e sannheten. Hate å lyg om en så koselig ting[:D]

Vet du, jeg er HELT enig med deg [:)] For min del har jeg lyst til å dra rundt å fortelle hele
familien det nå til helgen, både mine og sambo sine [:)] Det er familie liksom, er jo bare kos.. Og skjer det noe
så har vi de å støtte oss til... MEN sambo sier at han syns det er artigere å vente... At vi er lengre på vei liksom..
Vet ikke helt hvorfor da men. Så må nesten respektere det [&o] Men kan hende jeg kan overbevise han da [:)][:D]

Kan du ikke si du har fått urinveisinfeksjon og går på antibiotika og da kan du ikke drikke?[:D]

Back
Topp