Trenger tips! (Treningsutstyr)

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Jeg tenkte å kjøpe sånne dumbbells eller hva det kalles:oops: (er litt grønn på slikt, er det ikke det slike hånd-vekter heter..? )
Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt slike til en rimelig penge?

Og en startpakke med medisinball, yogamatte og slike ting, er det stor kvalitetsforskjell på dette, siden det svinger så fælt i pris? Eller er det egentlig litt ett fett..?

Håper noen kan svare en newbie i treningsverdenen:p:p
★☆★duppedingsen★☆★

Ingen ?

★☆★duppedingsen★☆★

Er det kettelbettels(usikker på skrivemåten) du mener? Rund vekt med håndtak på. Har sett de på XXL :)
Yoga matter og sånt aner jeg noe om gitt :p

Appen vel ;)

Du får sånt i sportsbutikkene :) kan vel kanskje være at de har tilbud på sånt nå etter nyttår, til alle med nyttårsforsetter :)

Sent from my GT-N5110 using BV Forum mobile app

Er det kettelbettels(usikker på skrivemåten) du mener? Rund vekt med håndtak på. Har sett de på XXL :)
Yoga matter og sånt aner jeg noe om gitt :p

Appen vel ;)
Nei, er vanlige håndvekter, de kettlebells (?) Greine er for fancy for meg:rolleyes::rolleyes::p:p

★☆★duppedingsen★☆★

Du får sånt i sportsbutikkene :) kan vel kanskje være at de har tilbud på sånt nå etter nyttår, til alle med nyttårsforsetter :)

Ja, kanskje ta en runde og se etter litt tilbud rundt omkring :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Ja, kanskje ta en runde og se etter litt tilbud rundt omkring :-)

★☆★duppedingsen★☆★

Hvis du finner noe konkret du vil ha kan du jo sjekke prisjakt.no for beste pris, de har vel alt :p

Åh, ja DET kan jo hende! !! Harbjeg ikke tenkt på:p:p

★☆★duppedingsen★☆★
De er faktisk ikke så billige der :-o

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

På biltema har de billig treningsmatte, håndvekter i forskjellige kg og medisinball. :)
Du finner bilde og pris på nettsiden www.biltema.no

De er faktisk ikke så billige der :-o

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åh, synd. . Eneste som har slikt her på senteret :( Da må jeg ta buss rundt og sjekke da :(

★☆★duppedingsen★☆★

Back
Topp