Trenger tips til utdrikningslag! :)

Elliemor

Blir kjent med forumet
Hei dere, Jeg skal arrangere utdrikningslag for en god venninne i juni, og trenger tips til morsomme og kule små-aktiviteter som vi kan gjøre, og som ikke nødvendigvis koster så mye.. Det som er på plass er paintball, dansekurs og festen på kvelden. Men trenger et par aktiviteter til. Kan dere hjelpe meg med noen tips? I så fall er jeg veldig takknemlig :)

Jeg håper inderlig at dere skal være snille med bruden på paintballen...!!!!
Mannen min så ikke ut etter sitt utdrikkningslag, og han hadde fortsatt merker 1 år etter...for han var det jo grett for mannen dekker seg jo til med dress, men en brud har jo gjerne utringet kjole og for den saks skyld, stroppeløs kjole....

I mitt utdrikkningslag var vi å tok fotografbilder, så til bryllupet fikk jeg et bilde av meg og forloveren min og et av meg og alle venninnene som var i utdrikkningslaget...

Og så hadde vi gavelek, der alle hadde med seg en liten gave til bruden som jeg da måtte gjette hvem det var fra...Gjerne noe som er spesielt for bruden og den enkelte... Det var utrolig koselig og jeg har fortsatt masse fine smågaver som brukes til så mangt...Kjevle, vinglass, armbånd +++

Kos deg masse med planleggingen!!!

Da jeg var forlover ordna vi tegnesaker og staffeli. Så fikk hun stå utenfor en matbutikk for å stoppe mennesker som hadde lyst å bli tegna. Hun tegnet så godt hun kunne(som ikke var særlig bra) så fikk "kundene" kjøpe tegningen til slutt om de ville. Det ville jo alle, for det var valgfritt beløp nemlig.... bra!? Hun tjente faktisk masse penger, som hun fikk handle drikke for da vi kom på byen! 

Et anna tips er å kjøpe en helt enkel hvit t-skjorte. Bruk tusj og skriv mange guttenavn på. Denne skjorta må hun ha på seg, så må hun gå rundt og finne gutter med disse forskjellige navnene som er skrevet på. Så må denne manne selv få stryke ut navnet sitt av skjorta hennes. 
Morsomt!! :) Lykke til! 

Vi var også hos fotograf da jeg var forlover. Det var kjempesuksess, det ble tatt gruppebilde av alle jentene, også harr jeg pakket med en fem-seks antrekk som bruden ble tatt bilde i, inkludert litt mer sexy bilder hvor det så ut som hun var helt naken, selv om hun hadde på truse. Hun var kjempetøff of med en kjempeflink fotograf. Bruden synes det var kjempegøy, og det var ikke kjedelig for alle oss andre som så på, for fotografen var veldig flink og gjorde det raskt. Var vel inne en times tid. Det endte med et album som hun ga til mannen sin i morgengave. Prisen var heller ikke så aller verst, kommer an på hvor mange bilder man ønsker å kjøpe etterpå og hvor mange som er med og spleiser selvsagt. Men det anbefales på det sterkeste!

Vi var også på curling, og det synes alle var kjempestas. Er ikke så voldsomt heller og alle får være med. Utelukker f.eks. ikke de som er gravide :)

Vær forsiktig med ekstremsport :p ei jeg kjenner besøkte en brannstasjon på utdrikkningslaget sitt og skulle prøve stangen deres. Det endte med begge beina på bruden brekte og utsatt bryllup :-\

Back
Topp