Trenger tips til "Sydenvogn" til baby!!

Krilla76

Forelsket i forumet
Til sommeren skal vi feriere et par uker i Frankrike med vår baby som da vil være litt over 3 måneder.
Siden jeg har en stor Emmaljungavogn, sier det seg selv at den ikke kan bli med på turen. Jeg er derfor
på utkikk etter en "flyvennlig" vogn med bag som vi kan ha med på turen, men er helt blank på hva som
finnes der ute.

Noen med gode tips?? [;)]

Vi dro til syden i en uke med vår gutt da han var 2 1/2 mnd, og vi tok med Emmaljunga vogna...vi har edge duo, ikke noe problem det.

Hva med en liten softbag i en carena vogn? ( den er det full liggstilling i) pluss at du kan ta med baggen inn på fly som babis kan sove i.. Ellers så hadde nok jeg helst pakka ned bagvogna, 3 mnd er ikke stor.. Kjøp/ lei en prampack og send den avgårde.

ORIGINAL: MammaKarri82

Vi dro til syden i en uke med vår gutt da han var 2 1/2 mnd, og vi tok med Emmaljunga vogna...vi har edge duo, ikke noe problem det.

Så bra da, at det ikke var noe problem! Jeg er jo veldig fornøyd med vogna, men hadde liksom sett for meg å kjøpe en brukt vogn som er litt "nettere" til sen slik tur. Mulig det bare er meg som ser begrensningene, hehe. [;)]

ORIGINAL: TheGoodWife

Kjøp deg Prampack og ta med vogna di. 

Prampack? Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe, *gooogle*.....  --------> Ah, så smart!!!!!  [:D] 
Den virket jo genial da!!

Vi reiste med Emmaljungaen til Mallorca da snuppa var 3,5 mnd.

Kikket litt etter reisetriller før vi dro, men ingen kunne legges helt ned i ryggen - og de fleste er anbefalte fra 6 mnd. og oppover.

Hva med å invistere i en PramPack?

ORIGINAL: Mammapostei!

3 mnd gammal baby? Då hadde eg pakka bagvogna! [:)]

Back
Topp