Trenger tips til stelleveske

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Ja, som overskriften sier, trenger jeg noen tips til stelleveske. Har tidligere erfaring med Emmaljunga og Simo sine (ikke de nyeste). De har har iofs vært helt ok, men tenkte å kjøpe noe helt nytt og mer praktisk.
Alle tips tas imot med takk :) Og gjerne bilde om du har.

Jeg har Smallstuff sin stelleveske! Elsker den!! Brukte den før storebror ble født og bruker den nå til og fra jobb, og som helgestellevese. Kommer aldri til å ha en annen!!ImageUploadedByBV Forum1452195610.584733.jpg

Var veldig fornøyd med emmaljunga si, skal sansynligvis bruke jeg allerede har :) hadde og ei fra tetounia (koss enn det skrives) det likte jeg ikke. Viktigste her er at den ser ut som stelleveske og ikke dameveske så mannen tar den med seg om han skal ut døra med minsten :p

Var veldig fornøyd med emmaljunga si, skal sansynligvis bruke jeg allerede har :) hadde og ei fra tetounia (koss enn det skrives) det likte jeg ikke. Viktigste her er at den ser ut som stelleveske og ikke dameveske så mannen tar den med seg om han skal ut døra med minsten :p
Enig med deg! Viktig at mannen også bruker den når han skal ut og da kan den ikke være for damete...

Babymel Amanda kommer i utrolig mange ulike varianter og eneveldig praktisk. Fordelen med den vs skinnvariantene fra feks Smallstuff er at den kan slenges rett i vaskemaskinen når man føler behov for det. Noe jeg gjorde ganske ofte ettersom det ble lagt halvbrukte gulpekluter oppi der, lekkasjer fra flasker osv...

image.png Vi har denne vogna med stelleveska som hører til. Vært veldig fornøyd med den, god plass til alt man trenger :-) Også er den ikke for 'jentete', som kan være greit når mannen skal bruke den og :)

Mange gode tips her ja! Skal kikke nærmere på de. Tusen takk :)

Jeg har emmaljunga, matchende til vogna. Den er egentlig veldig grei - også for mannen :) MEN jeg ønsker meg ei stelleveske i skinn som jeg har dilla etter LENGE... Den kan jeg bruke som veske ellers... Så kan mannen bare bruke den fra emma ;)

Back
Topp