Trenger tips til sportsvogn

des09 og apri13

Betatt av forumet
Har en snuppe som er ekstremt lang,så hun begynner å bli for stor for sportsdelen til Basson Pharma vognen vår.. Så tenker å kjøpe en ny vogn..
Så trenger noen tips,gjærne med bilder/link også :)

Kriterier:
-Stabil
-4 hjul
-liggefunksjon
-ikke så aaaalt for tung...

Vi har nettopp kjøpt Brio Race og er veldig fornøyd med den egentlig [:D]
Guttungen er nesten 16 kg og var 94 cm lang i desember. Har greit med plass, hvertfall nå som det ikke er så kaldt og han sover greit i den i en tynn vårpose og godt med klær! [:)]
Synes den er veldig stabil, han kan klarte inn og ut av den uten av den velter!

ORIGINAL: Fru H

Guttungen er nesten 16 kg og var 94 cm lang i desember. Har greit med plass, hvertfall nå som det ikke er så kaldt og han sover greit i den i en tynn vårpose og godt med klær! [:)]
følger det med fotpose? må ha fotpose/trekk på.. bor langt nord,å hun sover bare ute..

Nei, og jeg er usikker på om det går an å få tak i det til den...

Emmaljunga city cross
Emmaljunga cerox
Emmaljunga scooter

Får tak i fotpose til disse vognene, men det må kjøpes utenom. Scooteren har vel ikke helt full liggende stilling, men nesten.

Vi har emmaljunga scooter og er kjempefornøyd med den.
Ikke full liggestilling, men det trenger de jo ikke når de er blitt såpass store heller:)

Her selges fotpose som tilleggsutstyr.

Emmaljunga Scooter er jo en veldig kjekk sportsvogn (eg har så lyst på det..men eg har vel nok vogner) Det er en vogn fra 6mnd til 4år.......i forhold til emmaljunga citycross som bare er til 3år visstnok.. [:)] Veldig lett vogn.

ORIGINAL: jente2009

ORIGINAL: Fru H

følger det med fotpose? må ha fotpose/trekk på.. bor langt nord,å hun sover bare ute..

selger på kids and care

hva koster en scooter vogn? sånn ca.. med fotpose eller hva det heter...

ORIGINAL: jente2009

hva koster en scooter vogn? sånn ca.. med fotpose eller hva det heter...

Mener de koster ca 2600-3000 kr. Fotpose 600 kr eller noe sånn.
Jeg kjøpte på finn til 1500 kr for alt da og er kjempefornøyd:)

Back
Topp