Trenger tips til shopping!!

Macette

Glad i forumet
Mannfolket mitt skal hive seg på en "kompis shoppingtur" til Sverige, og har prøvd å friste meg med at han skal shoppe babyting for å få lov til å dra ( typisk utspekulerte mannfolk?!). Herlighet... hadde jo ikke nektet han det da liksom... selv om det er påske...

Men altså: jeg har lyst på en baby gym og eventuelt en sånn uro/prosjektor blandt andre ting - og lurer på hva dere kan anbefale??? Andre lure ting dere kjenner til jeg kunne sette på ønskelisten?? Eneste jeg har på listen forløpig er regntrekk til emmaljunga vognen min ( siden de ikke selger det i norge!!!)

Jo det følger med et regntrekk til alle emmaljunga vogner som selges i norge - men det er visstnok ikke så god kvalitet på - snakket med en som jobbet på barnas hus som sa at det ikke holder regnet ute.. Emmaljunga har et mye bedre regntrekk som en kan kjøpe separat - men det selges ikke i norge - kun i sverige. Har bare brukt vognen 3 ganger, og da regnet det, men ikke så mye - så jeg har liksom ikke fått sjekket om det regner rett gjennom trekket om det striregner da.. men stoler på hun damen

Jeg sverger til fisherprice sine uroer. Har hatt en over senga som har musikk og som går rundt, og sender lys oppi taket.....lys og stjerner som lyser. Også har vi en søt, enkel, en, i lekegrinda. En som man må trekke opp---helt grei ;-)

Har ikke kjøpt ny babygym enda, men erfaring sier meg at ikke kjøp en sånn der teppet henger fast i selve gymmen.....

ORIGINAL: Snickers

Jeg sverger til fisherprice sine uroer. Har hatt en over senga som har musikk og som går rundt, og sender lys oppi taket.....lys og stjerner som lyser. Også har vi en søt, enkel, en, i lekegrinda. En som man må trekke opp---helt grei ;-)

Har ikke kjøpt ny babygym enda, men erfaring sier meg at ikke kjøp en sånn der teppet henger fast i selve gymmen.....

hvorfor? jeg går nemlig å lurer på en sånn...

Sikkert fordi den er upraktisk å vaske om babyen gulper/tisser den ut?

Jeg kan anbefale en fisher price uro som vi har til sengen vår. Den stangen med selve uroen på kan taes av, slik at prosjektoren lyser opp taket istedet.

Baby bjørn sin vippestol den er helt fantastisk god. Tror nesten alle jeg kjenner har den og de er veldig fornøyde.

ORIGINAL: Escuro

Jeg kan anbefale en fisher price uro som vi har til sengen vår. Den stangen med selve uroen på kan taes av, slik at prosjektoren lyser opp taket istedet.

tiny love kan man vaske i masin selv om den sitter fast[;)]

ORIGINAL: trilletralle

Baby bjørn sin vippestol den er helt fantastisk god. Tror nesten alle jeg kjenner har den og de er veldig fornøyde.

Men er ikke den babybjørn vippestolen sånn helt enkel uten vibrasjon og lekebøyle??

ORIGINAL: Escuro

Aha! Kjekt å vite ja. Hadde ikke jeg tenkt på, selv om småen nettopp gulpet utover krabbeteppet sitt..

Har lurt på en sånn uro pga prosjektoren, men så har jeg en sånn sovebamse som lager livmor lyd - så er jo litt dumt å bruke penger på noe mer som lager lyd og. Får se hva mannfolket her sier.

ORIGINAL: Macette

Mannfolket mitt skal hive seg på en "kompis shoppingtur" til Sverige, og har prøvd å friste meg med at han skal shoppe babyting for å få lov til å dra ( typisk utspekulerte mannfolk?!). Herlighet... hadde jo ikke nektet han det da liksom... selv om det er påske...

Men altså: jeg har lyst på en baby gym og eventuelt en sånn uro/prosjektor blandt andre ting - og lurer på hva dere kan anbefale??? Andre lure ting dere kjenner til jeg kunne sette på ønskelisten?? Eneste jeg har på listen forløpig er regntrekk til emmaljunga vognen min ( siden de ikke selger det i norge!!!)

jeg fikk det med til vognen min jeg.. tror de selger det her vertfall

ORIGINAL: Rutla

ORIGINAL: Macette

jeg fikk det med til vognen min jeg.. tror de selger det her vertfall

Det blanke regntrekket? Står på emmaljunga sin internett side at det ikke selges i norge. Her får du bare med det grå trekket

ORIGINAL: Silje28

ORIGINAL: Snickers

hvorfor? jeg går nemlig å lurer på en sånn...

Fordi at du da står mye friere til å bruke den....f.eks sette den over en vippestol og sånn. Man kan løfte den vekk, uten å måtte fjerne barnet først, også......

Dytter for meg selv!

Noen som har noen forslag til hva mannfolket min kan shoppe av babystæsj i Sverige??

Har planer opp:

vibrerende vippestol (tenker fisherprice sin Rocker newborn)
babygym
avent sterilisator til microbølgeovn
emmaljunga regntrekk
nattdrakter og strømebukser

Andre gode tips????? Noen som har shoppet i Sverige i det siste, og har spart noe på enkelte produkter???

Back
Topp