Trenger tips til opplevelse for barn/ungdom

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg kjøper alltid opplevelser i julegave til mine tantebarn. De er gutter og jenter fra 9-15 år. I år står jeg helt fast og trenger derfor tips fra dere (jeg hadde en plan om "fangene på fortet", men den snappet en annen). Det må være noe i Oslo/Akershus og kan koste inntil 500 pr pers. Anyone???

Jeg kjøper alltid opplevelser i julegave til mine tantebarn. De er gutter og jenter fra 9-15 år. I år står jeg helt fast og trenger derfor tips fra dere (jeg hadde en plan om "fangene på fortet", men den snappet en annen). Det må være noe i Oslo/Akershus og kan koste inntil 500 pr pers. Anyone???

Klatreparken Høyt&Lavt

Sitter å vurderer musikalen "Jungelboken". Kanskje ikke helt innafor for alle, men man har da godt av litt kulturelle innslag også. [emoji6] Ikke lett å finne noe som passer alle aldre assa.

Hva med å gi dem gavekort på en lavvotur med deg i skogen? Eller en topptur? :)

Teater/konsert synes jeg er et veldig godt forslag. :)

Hm.. ja, det kan jeg sjekke ut. Har vært på noe sånn i et utdrikningslag for 100 år siden. Tips til sted?

Tror det heter Oslo Gladiators, på Carl Berner. Eller så er det en sånn "labyrint" der man skal komme seg ut et alternativ, husker ikke hva det heter

Sitter å vurderer musikalen "Jungelboken". Kanskje ikke helt innafor for alle, men man har da godt av litt kulturelle innslag også. [emoji6] Ikke lett å finne noe som passer alle aldre assa.
Musikal er jo helt topp!

Back
Topp