Trenger tips til nattlys/lampe til barnerommet...

Jaja

Gift med forumet
Skulle hatt et nattlys til gutten min. Ikke for sterkt lys men er ikke vits i hvis det er for svakt heller... Noen som vet hvor jeg kan få tak i?

Har sånn "Spøka" lampe fra Ikea med blått lys

Ikea ligger noen timer unna meg så enten må den kunne bestilles på nett, eller være i sånne butikker som er over alt.... [:)] HAr jysk noe kanskje?

ORIGINAL: gira

Ser at de er anbefalt fra 3 år... [8|]

ORIGINAL: Lasog

Regner med at det gjelder å la ungen styre med den selv - her står den øverst i ei bokhylle hvor han ikke når den. [;)]
Men jeg synes den lyser alt for sterkt for vanlig nattesøvn, så jeg har satt et tomt fotoalbum foran slik at lyset bare kommer ut på sidene - da slipper Jr. i sprinkelsenga få selve lampa midt i glaningen.
Særlig siden vi deler soverom. [;)]

dee er så fine de på ikea men synd du bor så langt borte. det gjør jeg selv.2.5 time for meg å kjøre,skal der til uka.. gleder meg.. var der for noen uker siden... må ha litt mere..

men bor du også her på sørlandet..?kr.sand eller?er det kanskje meg som tar feil...

Den har vi. Genial. Det følger med ledning så du kan velge å ha den stående i kontakten, eller du kan bruke uten. Bare lader den med ledning når den går tom for strøm. Emma elsker den, og noen ganger vil hun ha den med seg i sengen. Veldig behagelig lys.

ORIGINAL: Lasog

Vi kjøpte den da Emma var baby vi. Er ikke noen løse deler som er lett tilgjengelig. Men er jo ikke skadelig å ha den stående på et bord e.l

jeg har natt lys på babycallen.

Jeg synes JYSK har de beste... Det er sånne man setter rett i støpeselet. Når det er lyst, ser de ut som en helt vanlig lampe, men når man setter de på blir nesten hele skjermen sort og det blir veldig fint nattlys av dem! Anbefaler de veldig!!!!

ORIGINAL: mammatil2jenter

dee er så fine de på ikea men synd du bor så langt borte. det gjør jeg selv.2.5 time for meg å kjøre,skal der til uka.. gleder meg.. var der for noen uker siden... må ha litt mere..

men bor du også her på sørlandet..?kr.sand eller?er det kanskje meg som tar feil...

Nei jeg bor på vestlandet. Er 3-3,5 time til Ikea fra meg... Men kan jo hende jeg kjenner noen som skal dit før jul... [:)]

Back
Topp