M Maiå Gift med forumet 1 Okt 2010 #1 til min kommende mann, vet ikke hva jeg skal gi han... Klokke har han en veldig dyren så trenger ikke ny! Hobbyer er jakt og friluft..
til min kommende mann, vet ikke hva jeg skal gi han... Klokke har han en veldig dyren så trenger ikke ny! Hobbyer er jakt og friluft..
S Skrållan Forumet er livet 1 Okt 2010 #2 Tror jeg ville gitt han en opplevelse eller en reise jeg [:)]
MaRtE:) Gift med forumet 1 Okt 2010 #3 enig med skrållis her, weekendtur for dere 2[:)] pariiis maybe[:D]
Buffi Forumet er livet 2 Okt 2010 #4 Tenker litt i baner slik som kikkert, telt evt ting han kan bruke ute i naturen siden hans hobbyer er jakt og friluft[:)]
Tenker litt i baner slik som kikkert, telt evt ting han kan bruke ute i naturen siden hans hobbyer er jakt og friluft[:)]
M Maiå Gift med forumet 2 Okt 2010 #5 Reise skal vi ha etter bryllupe turen går te vilnus[:D] Det ble vilsvin jakt i tyskland på han, de reiser neste år[:)] tror han blir fornøyd med det[:)]
Reise skal vi ha etter bryllupe turen går te vilnus[:D] Det ble vilsvin jakt i tyskland på han, de reiser neste år[:)] tror han blir fornøyd med det[:)]
S SillyDilly Forumet er livet 5 Okt 2010 #6 Jeg sliter også med dette, men om pengene kommer på konto om ikke så lenge så skal jeg bestille iphone 4. Vi gifter oss jo nesten likt vi jo[:D]
Jeg sliter også med dette, men om pengene kommer på konto om ikke så lenge så skal jeg bestille iphone 4. Vi gifter oss jo nesten likt vi jo[:D]