TRENGER TIPS TIL MANNEN

Rock Mommy

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Altså han fyller 30 år i mai, og jeg vil skikkelig feire den!!! :D

Tenkte på tur til Praha, som er "vår" by. Men siden han er nordfra så ville det vært kult å dratt dit og siden han ikke har vært hjemme på en stund. Har heller ikke vært der og vist frem knøttet, men problemet er at det er så "vanskelig" å komme seg dit, at det er faktisk lettere å reise til utlandet enn dit :p HAHA!

Men ellers, gaver og sånt, har dere noen tips? Mann og 30 år :D

hva med biletter til en konsert eller noe? :) eller publikum til et tvprogram dere liker?  med en påfølgende middag og helaften? :) hadde jeg syntes vært kjempekos og blitt overrasket med!

Hvis det er et genuint ønske, så ville jeg fått til å dra til Nord-Norge - spesielt med tanke på at det er lenge siden. Ang. gaver, hvilke interesser, f.eks? [:)]

Praha er vår by også, btw. 

ORIGINAL: saccosekk

hva med biletter til en konsert eller noe? :) eller publikum til et tvprogram dere liker?  med en påfølgende middag og helaften? :) hadde jeg syntes vært kjempekos og blitt overrasket med!

Tok han med på favoritt-band konsert ifjor, så føler jeg vil toppe dette året siden det er the bil 3 0! hehe! 

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Hvis det er et genuint ønske, så ville jeg fått til å dra til Nord-Norge - spesielt med tanke på at det er lenge siden. Ang. gaver, hvilke interesser, f.eks? [:)]

Praha er vår by også, btw. 

Han har bare sykt dyre interesser, som gitarer og forsterkere og sånt,også har han alt det der fra før uansett! Hehe!
Tror jeg må prøve å få til reise nordover, men har sååå lyst til å reise til praha igjen oooog :p

Da min samboer ble 30, fikk han kieltur av meg... Jeg hadde avtalt at vi skulle dra sammen med et vennepar [:D] det falt i smak hos han vartfall [:D][:D]

næææ...er han såååååå gammal..neida rocky´s :) :) Praha er jo genial by...hva med no konsert greier a?? jeg ser for meg at han hadde blitt syyyyyyyykt glad for det...eller en syden tur kanskje??KANKSJE MED OSS?? jaaaa... :) :) eler sååååå kan du jo alltids ta bursdagfeiring på macer´n eller hopp i havet :)

kanskje vi kan klekke ut no lurt over en oreo?? IDAG kanskje??

ORIGINAL: febissbebiss

næææ...er han såååååå gammal..neida rocky´s :) :) Praha er jo genial by...hva med no konsert greier a?? jeg ser for meg at han hadde blitt syyyyyyyykt glad for det...eller en syden tur kanskje??KANKSJE MED OSS?? jaaaa... :) :) eler sååååå kan du jo alltids ta bursdagfeiring på macer´n eller hopp i havet :)

kanskje vi kan klekke ut no lurt over en oreo?? IDAG kanskje??

Døh, vi tar det over en oreo :)

ORIGINAL: *HappyHippo*

Hva med billetter & opphold på festival?

Vi var på Heineken Opener i Gdynia sommeren 09, super bra festival.. Også er det MYYYYE billigere enn i Norge fks..
Og de fikser alltid masse kjente store band..
http://www.opener.pl/en/info/ticket_prices

Vi betalte 2000,- for fly, 4dagers pass & camping på festival området for 2 pers.
Kjempe artig festival.. Litt dårlig timing å bli gravid 2 mnd før avreise[8D], men gikk da fint allikevel[:)]
Også er både Gdynia & Gdansk fine byer med billig shopping[:D]

Hmmm...Notert :) Takk!

Ser du har fått mange supre forslag. [:)] Har ingen å toppe de med

Lure også på kor i Nord-Norge han e i fra, siden det e så vanskelig å komme seg dit. :P

Altså, ikke VANSKELIG å komme seg dit, men siden det er en øy så må man bytte fly/båt for å komme seg dit, og de må klaffe sammen så vi ikke havner på båten/flyet midt på natta etter å ha venta en halv dag i Bodø :p

Okei. :) Så det e ikke så nord som her.. :P

Nei, ikke så langt nord :) 4 timers vassing i vannet fra Bodø :p                                                                    

Back
Topp