Trenger tips til leggging

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
I går kveld når han ble lagt så begynte han og reise seg opp i senga og sto der og hoppa.
Jeg ville da ikke gå fra han i tilfelle han datt og skulle slå seg (selv om jeg har sånn sengekant).
Og han reiste seg opp, jeg la han ned, han hyla og reiste seg opp, jeg la han ned og sånn holdt vi på i nesten en time.

Sånn kan vi jo ikke ha det??
Går dere bare fra de selv om de reiser seg opp og står og hopper?

Om hun står og hopper i senga gjør ikke noe. Bare går fra henne, enten så sovner hun eller så må vi opp et par tre ganger i løpet av en kvarters tid.

Pleier og stå og hoppe eller leke seg litt i senga føre hun sovner. Så lenge hun ikke hyler eller gråter skikkelig så er det greit.

Når jeg hører at hun står i sengen går jeg inn og legger henne ned og så går jeg ut igjen. Jeg har ett barn som det ikke er vanskelig å legge og er kjempe glad for det. Men å holde på i en time er da ikke så lenge..?

Når jeg hører at hun står i sengen går jeg inn og legger henne ned og så går jeg ut igjen. Jeg har ett barn som det ikke er vanskelig å legge og er kjempe glad for det. Men å holde på i en time er da ikke så lenge..?

vi jobber med å være litt strenge nå...eller ikke STRENGE da, men vi legger han, sier god natt og går ut. han styrer på der oppe en stund somregel-og vi går opp om han gråter. ikke bare sutrer..
han står oghopper i sengen men d går fint. trykker på uroen sin og skifter sanger og greier. til slutt roer han segog sovner oppå dynen feil vei :P Det tar tid,men sånn må vi bare gjøre det skal vi få han til å legge seg å sove selv. tidligere har han sovnet med flasken på fanget før vi har bært han opp.

Lar hu stå, hu legge seg jo ned og sover etterhvert. Men hun er veldig lett å legge å snur seg over og sovner nesten med ein gang vi leggger henne. Men om hun våkner på natta så reiser hun seg mer. Tror det skal mye til for at de skader eller slår seg av å stå i senga

Back
Topp