Trenger tips til kjøkkenet..

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi skal pusse opp kjøkkenet men vet ikkje helt hvordan eg vil ha det, vil ha det lyst, lys grå og hvit (som i stuen, syns kjøkkenet må stå litt i stil til den) men vet ikkje om eg vil ha veggene hvite og skapene grå eller omvendt..
Hva hadde dere valgt ?
Er det foresten sant at det "ikkje eg låv til" å male eikekjøkken ? [8|]

Kjøkkenbordet skal byttes ut, men velge ut nytt etter vi er ferdige å pusse det opp
(se bort fra rotet [;)])

Stuen:

(ser ikkje heelt sån ut nå men dere ser jo fargene)

Tror sannelig dere har samme kjøkken som oss (bare at vi har andre håndtak), og jeg har også planer om at det skal bli lyst etterhvert [:)]

ORIGINAL: Serine sin mamma

Eg ville hatt kvitt kjøkken og heller ein tøffe grå tapet, så kan du evt. ha kontrastvegg eller veggklistermerker me ein tøffe skjenk framforbi på den heile veggen.

Så ville eg hatt bytta ut flisene, evt. mala dei mørkegrå.

Å nogen tøffe metallknottar eller avlange håndtak på skapene og kjøkkene

ooh, her va møtje go tips [;)] Knottar å flisene har ikkje eg tenkt på ein gång [:D]
Eg tenkte på det å ha kontrastvegg på den tomme långe veggen, konne godt tenkt meg den me har i ståvå på kjøkken o men det blir nok litt for møtje [8D] Like så godt den tapeten..

ORIGINAL: Marit_mor

Tror sannelig dere har samme kjøkken som oss (bare at vi har andre håndtak), og jeg har også planer om at det skal bli lyst etterhvert [:)]

åh, ja er fornøyd med kjøkkenet [:D] 
Har dere Mørekjøkken er det sikkert samme ja [:)]

Back
Topp