*Gullungene* Forumet er livet 22 Okt 2007 #2 Dytter på denne jeg [:D] Trenger såååååååårt ideer til julekort som jeg skal scrappe!!! (trenger IKKE å være avanserte) Noen om vil vise meg bilde, event.legge ved en link? Takker for all hjelpen jeg kan få [:D]
Dytter på denne jeg [:D] Trenger såååååååårt ideer til julekort som jeg skal scrappe!!! (trenger IKKE å være avanserte) Noen om vil vise meg bilde, event.legge ved en link? Takker for all hjelpen jeg kan få [:D]
maispirrevipp_bakes Forelsket i forumet 22 Okt 2007 #3 Hvis du leter litt bakover i trådene, var det just en tråd om tips til julekort, du kan jo se i den. Lykke til!
Hvis du leter litt bakover i trådene, var det just en tråd om tips til julekort, du kan jo se i den. Lykke til!
*Gullungene* Forumet er livet 22 Okt 2007 #4 ORIGINAL: UPS Hvis du leter litt bakover i trådene, var det just en tråd om tips til julekort, du kan jo se i den. Lykke til! Skal lete [;)]
ORIGINAL: UPS Hvis du leter litt bakover i trådene, var det just en tråd om tips til julekort, du kan jo se i den. Lykke til! Skal lete [;)]