Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Brettspill, bøker, sportsutstyr, lammeskinn, noe godt fra Vinmonopolet, god mat fra en god spesialforretning (spekemat, oster etc), gavekort på teater.
Mine foreldre har alt de trenger og synes ikke vi barna skal bruke altfor mye på gaver til dem. De får hjemmestrikkede sokker og en gave hver til ca 300kr ved siden av. Det er fra broren min, mannen min og meg.
En opplevelse hadde kanskje vært fint ? Her har man jo alle muligheter.. alt fra gavekort på spisested.. til kino.. show... eller tur...eller spa... masse muligheter!
Jeg har kjøpt en genser til dem hver... så får pappa fitbit treningsklokke-dings... og så får de sengesett.. og bordbrikker... mamma får ikke noe mer fordi hun blir 60 i februar.. og jeg og lillesøs har planlagt å kjøpe litt for dyr veske hehe...
Fra oss får de billetter til et show og bøkene "fortell, bestemor" og "fortell, bestefar", slik at de kan fylle ut om sine liv. Dette gir vi foreldrene på begge sider!