Trenger tips til jubileumsfeiring

marri86

Glad i forumet
Meg og mannen har 5 årsjubileum til lørdag. Vi må nok være hjemme,for regner med at vi ikke får barnevakt til våre 2 små ..

Tenkte at det blir sikkert noe middag og evt dessert og noe film eller lignende...

Forslag til mat og dessert? Og evt noe vi kan gjøre? Har lyst til å lage en fin kveld til han

Da hadde jeg laga biff og fløtegratinerte poteter (hjemmelaga). Med soppstuing og peppersaus.
Enten hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter i eller pannacotta :)

Da hadde jeg laga biff og fløtegratinerte poteter (hjemmelaga). Med soppstuing og peppersaus.
Enten hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter i eller pannacotta :)

Vurderte biff,men er ikke god på å steke det.. Hehe,mannen min er sær i matveien,så de gode tingene som fløtegratinerte poteter og soppstuing spiser han ikke... :(

Noe dere begge liker så klart! Til dessert kan du kanskje lage en hjemmelaget konfektkake som serveres med vaniljeis og friske sommerbær?

Jeg ordnet treretters middag til oss på femårsdagen vår. Jeg ordnet mini-pastasalat (med makaroni og minitomat og alt annet i små biter) i dessertskål til forrett, og tror vi hadde noe biff, trolig som biffsnadder (da får han stekt sopp og paprika sammen med, og jeg får bare kjøtt og så har vi ris og han har bernaisesaus, og jeg har tomat og salat... Ser ikke ut som om vi spiser det samme...)

Jeg aner ikke hva desserten var. Han foreslo gavene før desserten. Jeg hadde kjøpt ham ei klokke. Han gikk ned på kne...

Ja, jeg glemmer ikke femårsdagen vår. Dagen vi ble forlovet.
Vi har aldri feiret bryllupsdag spesielt storslått til sammenligning, det er grilling det. Vi giftet oss st hans aften.

Back
Topp