trenger tips til høstferie

heksa

Elsker forumet
Hva skal dere i høstferien? Her har vi fri alle mann og har lyst å reise bort litt! Syden har vi ikke råd til. Bor på Vestlandet, men pga en tastefeil på skolekontoret har vi fått høstferien sammen med Østlandet. Litt upraktisk, men vi er villig til å kjøre over fjellet om noen har en god idé :D

Vi skal til svigers på vestlandet. :) gårdsferie.

Tenker jeg sender eldste på besteforeldre besøk :P jeg har akkurat startet i jobb da og lillebror i barnehagen så vi har ikke fri men eldste går ikke på sfo.

Vi bor også på Vestlandet men har fått høstferie en annen uke enn vi pleier.

Vi har egentlig ikke planlagt å reise bort. Men evt østlandet til svigers, svigerfar har et par unger som muligens har ferie samtidig.

Det hadde vært gøy å dra til Legoland eller dyreparken eller noe sånn. Men når høsten blir til vinter går jeg over i ulønnet perm så vi blir nok helst hjemme

Vi skal til Tyskland. Mini gleder seg mest til Lego Discovery center.

Vi hadde planer om sydentur, men her blir det opppussing hjemme istede :-) Dette skulle vært gjort i sommer, så det blir godt å få det gjort nå. Både jeg og mannen har ferie!

Bor på latlandet og har ferie i uke 40 som alltid :p da blir det en tur på badeland og tusenfryd, ellers ingen planer :)

Er jo nesten billigere å dra en liten uke til Syden enn en ukes ferie i Norge. Ville vurdert en billig sydentur..

Back
Topp