Trenger tips til gave....

tingeling1

Forumet er livet
....til mannen..... Aner ikke hva jeg skal kjøpe i år... Han ønsker seg klær, men han fikk klær til bursdagen for under en mnd siden.... Jeg klarer ikke være så oppfinnsom.... Hva skal dere kjøpe til deres menn???

Jeg skulle kjøpe bilbane, men han har kjøpt gave til seg selv å han suns den var så dyr at han ikke ville ha noe mer gave til jul og bursdag de neste årene [8D]

fotball billetter,
mmm, klokke?
duppeditter han liker å drive med.

åååååh sitter med akkurat samme problem[:'(] vet han trenger vinterjakke men han liker ikke hva som helst og det han liker finnes ikke...

Har han gode vintersko? varme altså? det hadde K aldri før i fjor - vant med å fryse på føttene når man spiller fotball vettu[8D]

Timberland har mange fine guttevintersko syns jeg.

har kjøpt en dings til å teste lufttrykket i dekk på bilen med kompressoren... dritromantisk... haha...[:)] men er jo noe han har gnåååålt om lenge, jeg har bare avfeid hele greia, så tror han kommer til å bli veeeldig overasket...[:D]

Klokke? Driver han med noe sport - så du kan kjøpe noe til det? Vinterjakke/skp som de andre nevner? Billetter til noe? [:)]

Han fikk klokke i fjor..... Har allerede kjøpt billetter til Pernille Sørensen show til han og meg, men må ha noe mer... Vintersko blir kanskje litt for dyrt..... Hmmm.....ikke lett dette nei....

Back
Topp