Trenger tips til drinker! Ferdig eller hjemmelaget

sillivanilli

Elsker forumet
Jeg er litt kresen i smaken. Drikker for det meste eplecider og smirnoff ice. [:-] Jeg som elska øl før.. [8|]
Uansett, liker det søtt, men ikke for søtt. Gjerne litt friskt.
Liker ikke vin fordi jeg synes alt smaker for surt.
Fikk en drink i et bryllup, en rød en, husker ikke hva den het. Den var alt for søt. Fikk belegg på tennene. [&:][:D]

Festelig lag her i morgen [;)], og skulle gjerne servert og prøvd noe nytt.
Noen forslag? Endten noe å lage selv eller kjøpe på polet.. Helst lage selv, ettersom jeg neppe kommer meg på polet i morgen..

Tusen takk for svar! [:)]

ORIGINAL: trusa

Jeg pleier å mikse bringebærsaft(eller annen saft du liker), sprite, vodka og isbiter i blenderen. Blir som slush. Søtt, men også friskt. Digg!
Ikke så glad i saft, men skal teste det ut. [:)]Hmm, blir det godt med sånn brun saft tro? Husker ikke hva det heter i farta..

ORIGINAL: Tøsa

blander du sprite og appelsinjuice blir det jo ganske friskt...
eller tom collins og farris...
og vodka eller lignende i da så klart[;)]
eller strawberry daiquiri-mix med app.juice og en dæsj farris...

Jeg tåler ikke appelsin juice dessverre, men kanskje jeg kan prøve tom collins og farris. Hva smaker tom collins egentlig?

bruker san fransisco drinkmix som du får kjøpt i dagligvaren, har litt sprit oppi og blander det med juice! digg!!

eller er malibu med cola veldig godt;)

tom collins er heller ikke dum:)

Tusen takk for svar dere! Da får jeg se hva jeg finner på butikken i morgen. [:)]

San fransisco var det jeg fikk i det bryllupet, tror jeg.

ORIGINAL: sillivanilli

Jeg pleier å mikse bringebærsaft(eller annen saft du liker), sprite, vodka og isbiter i blenderen. Blir som slush. Søtt, men også friskt. Digg!
Ikke så glad i saft, men skal teste det ut. [:)]Hmm, blir det godt med sånn brun saft tro? Husker ikke hva det heter i farta..

Nei, jeg drikker aldri saft selv, men med kullsyren fra sprite så blir det bra. Har ikke prøvd med champagnesaft, så usikker på åssen det er. Litt skeptisk, kjenner jeg. Men fun har jo massevis av smaker, så det bør være mulig å finne noe godt der. Yum-yum. Ellers har de fleste av venninnene mine lagt sin elsk på kombinasjonen bacardi razz og tranebærjus(fås kjøpt på meny og coop mega hvertfall). Så den er nok veldig god den også.

Får røve med bringebær istedenfor. [:D] Men hvor mye av hver bruker du? 

Gul genser en en grei og enkel drink; Appelsinjuice, sprite og sprit eller hvit rum[:)]
Rum&Coke er alltid en schlager her[:D] ( Captain Morgan & Cola altså...ikke hvilken som helst brun rum som er god å bruke )
Str.Daiquiri er min favoritt[:D] Kjøper jordbærpurè på butikken, hiver det sammen med isbiter og sprit i blenderen og så er det duket for en skikkelig fyll[8D]

ORIGINAL: Ivara

Mojito
Ingredienser:
4 cl hvit rom
1 - 3 ts sukker
Saften av en halv lime
3 limebåter eller ringer
4 friske mynteblader
Knust is
Club Soda eller sitronbrus
Fremgangsmåte:
Løs opp sukkeret med limsaften og knus myntebladene. Tilsett knust is, rom og fyll opp med soda. Smak til denne drinken med mer sukker etter smak og behag, ha gjerne i et sugerør.

Nam nam [:D]

Går det ann å lage denne med vodka? Har bare vodka.

Back
Topp