trenger tips til bursdag

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Skal lage Fotball-bursdag til sønnen min som blir 9 år den 14:)

meeen nå har han da en mamma som har hatet fotball fra ende til en annen heheh..så jeg sitter litt fast i tips til å holde bursdag[8D][8|]
har jo en fotballgal sambo,men  ja nei mannfolk og barneselskap heheh[:D]

Noen som har kule/kreative tips til  denne bursdagen??
  • kaker
  • leker
  • dekorasjon
  • annet snop og stæsj...

Det jeg har kommet på til nå er Fotballmuffins og fotballbane kake.. eventuellt en lek der dem som skårer får en pose med noe gåtter i :)
og bordkort laget av grønn gele (en liten halvball med navnet på)

hjeelp!!![:D]

Så gøy med fotballbursdag [:)]  Spurte min foballgale sambo her også, men lite forslag å få der gitt [8D] Sjokoladekake som fotballbane med seigmenn på er jo en slager. Også googla jeg og fann en side, kanskje du finner noen tips der ? http://www.freiahjemmekonditori.no/freiahjemmekonditori/page?siteid=freiahjemmekonditori-prd&locale=nono1&PagecRef=864

Du kan også lage sjokoladekake å ha på grønn kokosmasse (farg med konditorfarge i en pose), lage mål med sånne heksehyl (?), å bruke seigmenn med tannpirkere i som spillere. Lag fotballbane strekene med melisglasur, og en marsipankule som ball.

Skal tenke litt mer på denne, å se om jeg kommer opp med noe pynt ol.

http://www.helti100.no/epages/Helti100.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/HeltI100
se her [:D]

Be barna kle seg i fotballdrakter[:)]
Ha fotballduk, servietter, tallerkener og kopper på bordene.
Du kan jo gi ungene fotballkort i premie.

Hvis du har plass til det kan du lage hinderløype man skal springe gjennom med fotball. (Sparke sikksakk mellom kjegler, straffespark mot mål ol)

http://www.partytime.no/search.asp?keyword=fotball&btSearch=S%F8k

Tuusen takk [:D]
er vel et must å ha pølser i brød på fotballkamp hehehe..men buljong..hihih får finne på nu smart å "servere" dem til pølsa.

Pappa brukte å ha pølebod for oss[:D] Om di får "kampbillett" når dikommer kan de bruke dem til å kjøpe pølser.

ORIGINAL: EEM

Husk å ha røde og gule kort, så om de ikke oppfører seg kan de bli utvist! Haha... Neida[:D]

Syns du er en kjempeflink mamma som steller i stand for sønnen din! [:)]

Hahahha![:D] "Du får ikke være med mer, du fikk direkte rødt kort!"

ORIGINAL: Nattlys

ORIGINAL: EEM

Husk å ha røde og gule kort, så om de ikke oppfører seg kan de bli utvist! Haha... Neida[:D]

Syns du er en kjempeflink mamma som steller i stand for sønnen din! [:)]

Hahahha![:D] "Du får ikke være med mer, du fikk direkte rødt kort!"

hihih jaa[:D][8D] huff tror sønnen min ville hadd fulltreffer på rødt kort [8|]

"Du kan være innbytter... Sitt bare her å se på!"

ORIGINAL: Nattlys

Pappa brukte å ha pølebod for oss[:D] Om di får "kampbillett" når dikommer kan de bruke dem til å kjøpe pølser.

ja så litt for meg noe slikt:D
hehe 1omgang..lek med gevinst av mål og poser med gåtter..pause (pølsebod) 2.omgang kaker og andre leker hehehe

Back
Topp