Trenger tips til bilstol og barnevogn..

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Er vel snart på tide jeg kjøper meg bilstol og barnevogn.... 
Men er så usikker på hva jeg skal ha... 

Kan dere vere så snill og komme med anbefalinger ? 

Barnevognen vil jeg skal vere god å trille og lett... Bur en plass der det er mye bakker... 
Bilstolen : best i test.. 

Vi er hvertfall veldig fornøyde med Emmaljunga City Cross, så du kan jo se på den :)

Bilstoler er jeg ikke sikker på, men for et par år siden var det vel maxi cosi som kom godt ut i tester :)

Vogn - Emmaljunga City Cross, med City Bag.

Bilstol - Maxi Cosi Cabriofix med EasyFix base.

KNALL FORNØYD! :D

Vi landet på:

-Brio Happy duovogn 2012 mod.
-Maxi cosi cabriofix m/ easyfixbase

gutt09jente11 skrev:
Vogn - Emmaljunga City Cross, med City Bag.

Bilstol - Maxi Cosi Cabriofix med EasyFix base.

KNALL FORNØYD! :D

Kjøpt dette vi også!
Begge er best i test, begge er lette, kan monteres sammen med adapter, stødig og solide, kvalitetsmerker. 

Aravis skrev:
Maxi Cosi Cabriofix med Easyfix base er det vi valgte. Kjempefornøyd 

Jeg kjøpte City cross med city bag og Edge duo med sportunderstell. Likte begge vognene godt, men vil anbefale citycrossen om jeg måtte velge en. Vil også anbefale easy grow vognpose, den passer perfekt til disse vognene i allefall. Vi hadde Besafe izi sleep til gutten, og syntes det var helt greit- men alt for tungt. Denne gangen skal jeg kjøpe Maxi Cosi Pebble med isofix basen.

Hvis du vil ha en lett vogn med god kjørekomfor vil jeg anbefale TFK joggster twist. Hadde aldri i verden kjøpt meg en firehjuling etter å ha hatt denne med førstemann. 
Ellers når det gjelder bilstol var vi fornøyde med maxi cosi til første! 

Emmaljunga city cross uten tvil. Lett vogn og god til vinter,bakker og all slags vær. Her bor jeg på en plass med mye snø og ulendt terreng. Hadde ikke klart meg med en tfk feks.

Hadde Britax babysafe shr 11 som var kåret til best i test og fortsatt anbefales. På under ett år har vi byttet den ut i samme stol 4 ganger pga at håndtaket/bøylen sprekker opp. Derfor byttet vi tilslutt til Besafe izi go. Meget fornøyd med den, eneste er at den er litt mindre. 
Lykke til :)

Back
Topp