Trenger tips til BH

Endelig mommy 2021

Andre møte med forumet
Heia!

Jeg trenger tips til BH, Merker alle BHene har begynt å bli små for lengst :rolleyes:
Hvordan har dere amn andre gjort det kjøpt direkte amme BH eller har dere tips om noen gode behangelige bh som sitter godt. Er førstegangs mamma og trenger alt hjelpen jeg kan få av dere veteranxsmile9

Takk for svaret på forhånd.

Jeg har kjøpt en amme bh fra h&m nå. Var ganske så behagelig å ha på.
Har også kjøpt forlengere til å sette på bak til de andre bh-ene mine. Som jeg også bruker, litt avhengig av hvilke klær jeg har på meg.
Har ikke lyst til å investere mye i bh-er enå. Selvom puppene har vokst mye, skal de bli større :joyful:

Heia!

Jeg trenger tips til BH, Merker alle BHene har begynt å bli små for lengst :rolleyes:
Hvordan har dere amn andre gjort det kjøpt direkte amme BH eller har dere tips om noen gode behangelige bh som sitter godt. Er førstegangs mamma og trenger alt hjelpen jeg kan få av dere veteranxsmile9

Takk for svaret på forhånd.

Jeg fant noen veldig behagelige bher på cubus. De hadde ingen bøyle, så de kunne minne litt mer om en sportsbh, bare at den ikke strammer. Jeg sverger til den, merker nesten ikke at jeg har den på. Kjøpte i en størrelse over det jeg vanligvis bruker, så anbefaler deg å gjøre det samme. (De finnes i XS, S, M, L osv)

Jeg er også førstegangs! Jeg har en vanlig bh som var litt stor og som fortsatt passer, men har også kjøpt meg to amme-bher. Kjente d var deilig med noe spileløst ettersom puppene kan være litt ømme, og da tenkte jeg det var liksså greit å gå for det siden jeg får brukt det i ettertid også dersom jeg får til ammingen :) Kjøpte mine på Kappahl. Veldig fornøyd!

Jeg er 3. gangs. Nylig vært på undertøysbutikk og investert i 2 gode bher. De rimelige jeg hadde var ikke gode. Vanskelig å finne bher i vanlige butikker når jeg har 70F! :bag: bruker vanligvis D cup.
Damen hjalp meg med mål og prøving og nå kjenner jeg at nakken også har fått litt mer avlastning.. Jeg må ha spiler, blir så mye bedre støtte da.
Bare håper ikke puppene vokser så mye mer før jeg skal over til ammebher. :p:p:p

Jeg er 3. gangs. Nylig vært på undertøysbutikk og investert i 2 gode bher. De rimelige jeg hadde var ikke gode. Vanskelig å finne bher i vanlige butikker når jeg har 70F! :bag: bruker vanligvis D cup.
Damen hjalp meg med mål og prøving og nå kjenner jeg at nakken også har fått litt mer avlastning.. Jeg må ha spiler, blir så mye bedre støtte da.
Bare håper ikke puppene vokser så mye mer før jeg skal over til ammebher. :p:p:p

skjønner det kan utfordrene

Dei stakkars puppane mine har blitt herja med rikelig dei siste 2,5 åra (svangerskap, 1,5 år amming, og då nytt svangerskap 6 mnd etter ammeslutt). Trur ikkje heilt dei har funne seg sjølv endå, vekse litt i rykk og napp.

Eg har, sidan forrige svangerskap, brukt spilefrie ammebh frå Kappalh. Heilt kurante, ganske breie stoppar og god støtte. Opprinnelig ein C-D cup, så ikkje kjempetunge bryst i utgangspunktet.

Har også ein ammebh med spilar frå Change, men den har blitt brukt lite. Spilar og sprengte puppar høyrer ikkje ihop, ubehagelig, og dessuten trur eg det kan øke risikoen for tette melkegangar/brystbetennelse.

Dei stakkars puppane mine har blitt herja med rikelig dei siste 2,5 åra (svangerskap, 1,5 år amming, og då nytt svangerskap 6 mnd etter ammeslutt). Trur ikkje heilt dei har funne seg sjølv endå, vekse litt i rykk og napp.

Eg har, sidan forrige svangerskap, brukt spilefrie ammebh frå Kappalh. Heilt kurante, ganske breie stoppar og god støtte. Opprinnelig ein C-D cup, så ikkje kjempetunge bryst i utgangspunktet.

Har også ein ammebh med spilar frå Change, men den har blitt brukt lite. Spilar og sprengte puppar høyrer ikkje ihop, ubehagelig, og dessuten trur eg det kan øke risikoen for tette melkegangar/brystbetennelse.

kjenner selv, brystene begynner å bli tunge nå og er litt ømme. tenker å investere i spilefri bh.

Jeg bruker også som nevnt over her spileløs sports-bh-lignende fra Cubus, det er de mest behagelige BHene jeg har hatt både før og under svangerskapet. Og de er nokså tøyelige så passer de ennå (de utvider seg med strekk, kjøp 1 str større enn du pleier så har du god plass). Bruker de seriøst hver dag, har 3 stykker.

Jeg har kjøpt noen gode på kapphal! Uten spiler, med lås bak og kjempe gode å ha på! Puppene mine har vokst så enormt sånn at før jeg viste jeg var gravid kjøpte jeg de å begynte med de

Back
Topp