Trenger tips... OPPDATERT MED BILDE

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg trenger flere sitteplasser.. og har sett for meg i mitt hodet at jeg kunne tenke meg en avlang benk eller en avlang "puff"

Finnes noe sånt? Har du noe tips? Den kan max være 40 cm dyp.. og ikke lengre enn 1,3 m lang..

Sånn her ble det[:D] Ikke helt ferdig da men.. må få sydd på det grå trekket[:)]

Du har ektorp sofa, hva med ektorp pall da?
Vi har den største av de å har vel plass til to personer på den. Fire barn[8D]

Trenger du flere sitteplasser, du tror ikke det blir trangt, da?

Fint du har det, selv om jeg synes de fjernkontrollene lå litt rotete på bordet...[;)]

ORIGINAL: slisabeth

Jeg har forslag! Kjøp en lav tv-benk i passe lengde, kjøp en madrass, kjøp et stoff du synes er pent, sy det rund madrassen, fest på tv-benken med borrelås. I ryggen bruker du puter du synes er fine.

Ja! Det var en lur ide[:)] Takk!

ORIGINAL: søteste

Du har ektorp sofa, hva med ektorp pall da?
Vi har den største av de å har vel plass til to personer på den. Fire barn[8D]

Kunne aller helst ha ønsket meg ektorp pallen.. men den er for bred.. jeg må ha noe smalt..

Men ellers takk for tips[:)]

ORIGINAL: theolin

Fint du har det, selv om jeg synes de fjernkontrollene lå litt rotete på bordet...[;)]

DØ! Ikke klag på rotet mitt!!!!!!!!!!!!!!![8D][:)]

Om jeg får sitteplasser der.. så blir det like "trangt" rundt hele bordet..

Blir så kleint når vi feks er 3-4 stk her.. sitter lissom oppå hverandre... og jeg setter meg alltid på gulvet da.. for å få "oversikt"[8D][:)]... så vil heller ha noe å sitte på..

Men en lav tv-benk var ingen dum ide i alle fall[:D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: theolin

DØ! Ikke klag på rotet mitt!!!!!!!!!!!!!!![8D][:)]

Om jeg får sitteplasser der.. så blir det like "trangt" rundt hele bordet..

Blir så kleint når vi feks er 3-4 stk her.. sitter lissom oppå hverandre... og jeg setter meg alltid på gulvet da.. for å få "oversikt"[8D][:)]... så vil heller ha noe å sitte på..

Men en lav tv-benk var ingen dum ide i alle fall[:D]

Hehe, ok. [:D]

ORIGINAL: RockStarBaby

Slik benk da? Finnes i mange varianter[:)]

Ja.. noe sånt.. eller en lang puff av noe slag..

Hvor fant du den da?[:)] Hva søkte du på?

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: RockStarBaby

Slik benk da? Finnes i mange varianter[:)]

Ja.. noe sånt.. eller en lang puff av noe slag..

Hvor fant du den da?[:)] Hva søkte du på?

Denne var på skeidar[:)]
http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2page_id=5&portlet_Varekatalog_2product_id=45226&_pageLabel=page_varekatalog

gud så fint du hadde d [:D]

ORIGINAL: *Tullingen*

gud så fint du hadde d [:D]

Åh, tusen takk[:D]

Tror jeg går for denne jeg: http://skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_searchitems_1&portlet_searchitems_1_actionOverride=%2Fportlets%2Fsearch%2FsearchItems%2FshowProduct&portlet_searchitems_1product_id=42082&portlet_searchitems_1product_name=Buddy+benk&_pageLabel=sok

Også legge på en "madrass"... plass til 2 stumper på denne[:D]

Synd ikke denne: http://www.bohus.no/produkter/sofaer/puffer-og-skamler/regine-benk/ finnes i hvitt eller grått[:(][:(] Den falt jeg pladask for!

håpe me får se oppdateringen [:D]

Vi har et genialt stuebord der du kan ta ut 4 puffer av bordet, da har du 4 skjulte sitteplasser å dra frem [:D]

Så koselig stue [:)]

Håper vi får se oppdateringen med flere sitteplasser
(PS: Jeg er som deg: må ha "oversikt" når vi sitter og er flere sammen [;)])

jeg ville ikke ha valgt tv-benk eller noe sånt, står jo ofte "max 40" eller "max 50 kg" på de - er ikke mange som kan sitte på slike da uten at de kan gå i stykker [:)]
heller gått for en benk av noe slag, og så eventuelt ha puter, madrass eller lignende oppå.

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Så koselig stue [:)]

Håper vi får se oppdateringen med flere sitteplasser
(PS: Jeg er som deg: må ha "oversikt" når vi sitter og er flere sammen [;)])

Takk[:)] Ja, skal legge inn nytt bilde når jeg finner et annet møbel[:)]

Back
Topp