trenger tips om vasking av vindu/speil!

mamma*88

Gift med forumet
vasker vinduer og speil, men det blir aldri skikkelig skinnende. kjøpte ny nal, men det hjalp ikke. prøvde en slags klut utenpå nalen, men da ble det litt duggete på en måte.

noen som har noen tips/ideer?

Avispapir!

Det som jeg syns funker best er Microfiberklut beregnet på glass og sånn Jif glass.

Nå her ikke jeg prøvd JIF vindussystem da. Vet det er mange som liker det.

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Avispapir!

Signerer. Jeg pusser alltid over vinduene med avispapir etter at jeg har vasket den. Blir skinnende blanke![:)]

Jeg jobbet i noen år på hotell, og en sommer var jeg stuepike.
Der brukte vi faktisk bare vann på et putevar, legger ikke igjen lo osv og speilene/vinduene blir glinsende :)

Jeg har funnet en profesjonell som vasker alle vinduene i huset for ca 300 spenn, det synes jeg er den beste løsningen[:D][:D][:D]

jeg bruker vann.salmiak og noen få dråper salo(saloen e for at nalen skal gli)å så vasker e vindue me en "strika"klut(husker ikke hlet å den kales den loer vertfal ikke)så tar nalen fra venstre mot høre å høre mot venstre tørker nalen me tørkepapir for vær gang e tar den over vindue.
å får aldri skjolder eller noe å vinduene e helt skinende blanke

min mann som har lært me å han e proff vindus vasker..å vaske firmaer bruker mange ganger den metoden e bruker:)vet det siden min mann jobber i et å har vel vaksa siden han var liten siden faren driver firma.

men han e ikke flink te å vaske her hjemme for det altså..hehe

Avispapir!

Da blir både vinduene og speilene helt rene!!! [:D]

salmiakk og avispapir på vindu og speil[:D] supert[;)]

ORIGINAL: Rara

Avispapir!

Signerer. Jeg pusser alltid over vinduene med avispapir etter at jeg har vasket den. Blir skinnende blanke![:)]

Avispapir er tingen!

Speil vasker jeg med Jif vindu-spray og tørker av med et kjøkkenhåndkle som jeg kun bruker til det[;)]

i har en genial mikrofiberklut! den e me i ei 4 pakning fra ica der d e en for møbel, en kjøkken, en universal og en for speil og vindu... den e genial![:D]

ORIGINAL: Rara

Avispapir!

Avispapiret redder spil/vindusvasken min...

Back
Topp