Trenger tips om morgengave!

Rødtopp86

Gift med forumet
Vet at vi har hatt en tråd om dette tidligere, men jeg aner ikke hva jeg skal gi min kjære i morgengave! Han har ikke noe spesielle ønsker, jeg har jo ikke spurt han rett ut, men har hintet litt osv. Noen som har noen gode tips? Han digger å mekke på veteranbiler, Simpsons, Pondus og den sicillianske mafia. Han elsker også å reise...HJEEEEEEEEEEEEEELP!

Jeg har faktisk lurt på å kjøpe en blandemaskin til å blande sement i. eller en dremmel(er visst noe handy verktøy[&:]) Eller noe annet verktøy han trenger. og det er egentlig det meste.

ORIGINAL: tipp

Jeg har faktisk lurt på å kjøpe en blandemaskin til å blande sement i. eller en dremmel(er visst noe handy verktøy[&:]) Eller noe annet verktøy han trenger. og det er egentlig det meste.

Det kjøpte søstra mi til sin mann da de giftet seg i sommer[;)]
Jeg aaaaner ikke hva jeg skal kjøpe[&o] så har desverre ingen gode forslag..

ORIGINAL: Cilipi

Hva med ei klokke med gravert navnet bakpå? Det har iallefall jeg tenkt på å kjøpe :) 

Det gjorde kona til bror min og skulle gjerne gjort det, men jeg gav han klokke i bursdagsgave for 2 år siden..blir kanskje litt mye med to finklokker..

me er blitt enig om å ikke kjøpe noe spesielt,men heller ha ekstra penger på bryllupsreisa[:)]

ORIGINAL: Want2Bmom

ORIGINAL: tipp

Det kjøpte søstra mi til sin mann da de giftet seg i sommer[;)]
Jeg aaaaner ikke hva jeg skal kjøpe[&o] så har desverre ingen gode forslag..

da må jeg no si at din søster er en smart jente[:D]

hva med noen fine aktbilder av deg? hehe.. jeg kunne tenkt meg å gjøre det når jeg skal gifte meg en gang. hvis jeg tørr da:p ellers var jo den ideen med vil fin da:)

Back
Topp