Trenger tips og råd når det gjelder klær

minico

Gift med forumet
Junibarna 2015
August 2018
Dere som har vært gravide før eller som allerede har gått til innkjøp av mammaklær, jeg har en rekke spørsmål :p

1. Hvor handler dere?
2. Når begynte dere med gravidbukser?
3. Finnes det bukser det ikke skriker GRAVID av?

Jeg er bare 4+3, men buksene mine er alt så utrolig ubehagelig å ha på. Alle buksene jeg eier er slim/skinny fit og normal waist så de rekker til ca. en cm. under navlen.

Prøvde å leite litt på nett etter gravidbukser, men syns veldig mange av dem skriker GRAVID og jeg vil gjerne holde det hemmelig en stund til. Pluss at jeg trur det vil ta litt tid før jeg fyller ut magebåndet som er på de fleste (om det heter det). Lurer på å bare kjøpe noen billige low waist bukser så lenge.

Takk for alle tips og råd! :cool:
 
Eg handlet på h&m og ellos sist :) mener de har noen bukser uten magebånd og, men ikkje sikker :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Brukte ikke mammabukser sist, det magebåndet er ikke fint. Men fant ett par på hennes som var helt vanlige uten det båndet, men det var unntakene. Denne gangen håper jeg at trenden med myke bukser med strikk i livet holder seg, de kan jeg nok ha hele veien :) mange fine på vero Moda! Har du sjekket mamalicious?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte en på h&m nå som var mer normal..Den var sånn slim modell..Ser ut som vanlig bukse..Har brukt den ute på butikk og ingen så at d var mamma bukse..Fikk spm om hvor jeg hadde kjøpt den;)
 
Jeg håper jeg kan bruke buksene mine leeeenge enda, har en del bukser i god stretch så de er ganske tøyelige :) Behagelige å gå med også :)
 
Jeg kjøpte en på h&m nå som var mer normal..Den var sånn slim modell..Ser ut som vanlig bukse..Har brukt den ute på butikk og ingen så at d var mamma bukse..Fikk spm om hvor jeg hadde kjøpt den;)
Sånn har jeg og, er magebånd på, men det drar jeg bare helt opp til under puppene, så da er det ingen som ser det ;) ser ut som vanlig bukse :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Sånn har jeg og, er magebånd på, men det drar jeg bare helt opp til under puppene, så da er det ingen som ser det ;) ser ut som vanlig bukse :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
Er magebånd ja, men på den jeg mener er d ikke sånn høyt som på noen av de andre..Den skrår seg liksom..Er vanlig buksehøyde bak
 
Jeg har et par fra H&M og mammalicius:) Har passet på å kjøpe de med laaang strikk til å fra oppover, da syns det ikke at det er gravidbukse:) Jeg har de som heter super skinny og 7/8 del:D


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Takk for tips. Trur jeg skal dra å prøve noen bukser på hennes.

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb om dagen er å vrenge av meg buksene og B.H'en, for å dra på meg joggis eller pysj. Føler meg kvalt :p
 
Jeg har av og til berre kjøpt bukser i en eller to str større i begynnelsen av graviditeten :) Da slipper du at det strammer og at du ser "gravid" ut før du vil at folk skal vite det.
Ellers har eg pleid å kjøpt gravidbukser på hm, har og bodd i cubus sine joggebukser store deler av svangerskapet..!! ;)
 
Jeg har av og til berre kjøpt bukser i en eller to str større i begynnelsen av graviditeten :) Da slipper du at det strammer og at du ser "gravid" ut før du vil at folk skal vite det.
Ellers har eg pleid å kjøpt gravidbukser på hm, har og bodd i cubus sine joggebukser store deler av svangerskapet..!! ;)

Lurer på om jeg skal prøve meg på vanlige bukser, bare lavere i livet enn de jeg har. Så kanskje det strammer mindre. Skulle ønske jeg kunne gått i joggebukser på jobb :p men jobber på kontor og er nødt til å være pen i tøyet.
 
Test gjerne Floyd buksene! De er veldig stretchy :) Selv om den er litt stor i livet, så holde den flott over baken ;-) Man vil jo være HOT MAMA! :-D

Selger de på B-young. Eller ka no butikken heter for tiden...
 
Test gjerne Floyd buksene! De er veldig stretchy :) Selv om den er litt stor i livet, så holde den flott over baken ;-) Man vil jo være HOT MAMA! :-D

Selger de på B-young. Eller ka no butikken heter for tiden...

Det skal jeg sjekke ut, takk for tips. Vil gjerne se ut som meg selv, selv om jeg er gravid ;)

Føler meg ikke som noen hot mama for øyeblikket, men håper det bedrer seg når jeg kommer litt lenger. :p
 
Sånn har jeg og, er magebånd på, men det drar jeg bare helt opp til under puppene, så da er det ingen som ser det ;) ser ut som vanlig bukse :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3


Akkurat det jeg ikke klarer! Haha! Ha buksen under puppene!!! Må ha vanlig buksehøyde her ja. Klarer ikke tynnstrømpebukser heller, angst av ting over navlen


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lurer på om jeg skal prøve meg på vanlige bukser, bare lavere i livet enn de jeg har. Så kanskje det strammer mindre. Skulle ønske jeg kunne gått i joggebukser på jobb :p men jobber på kontor og er nødt til å være pen i tøyet.

Jeg går heller ikke med joggebukse "ute" blant folk ;) Men budde i de hjemme, hehe!!
Cubus har stort utvalg av dongeribukser med forskjellig passform nå og god stretsh i :) Og jeg brukte/bruker også ofte tights/strømpebukse og skjørt!! Det er både behagelig og fint :p
Lykke til :)
 
Akkurat det jeg ikke klarer! Haha! Ha buksen under puppene!!! Må ha vanlig buksehøyde her ja. Klarer ikke tynnstrømpebukser heller, angst av ting over navlen


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha..! Ja alle har vel sin greie :p jeg klarer ikke bukser med lavt liv(altså under normalen), føler dem er på nippet til å skli av.. Føler meg superukomfortabel. Så med magebånd opp til bh'en føler jeg meg virkelig avslappet og trygg ;) :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
De har noen superdeilige mammatightser på H&M nå. Jeg bretter bare ned halve magen. Har kjøpt meg 3 stykk siden de var så gode :D
 
Ellers fra sist graviditet husker jeg at jeg kjøpte de vanlige stoff buksene på vero moda (de som finnes i alle farger) og klipte et lite snitt i hver side. så dro jeg bare singletten litt langt ned slik a t det ikke syntes.
 
Bruker HM her og. Kjøpte et par chinos og sikter meg inn på linbuksa til senere. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp