trenger tips- har brunt utflod- OPPDATERT

Trulla75

Betatt av forumet
Fikk brunt utflod + litt blank væske i dag. Ble urolig og ringte legen. Han ba meg om å ta det med ro og ta kontakt dersom friskt blod kommer.
Har noen opplevd dette? Ble litt redd for at noe skal være galt.

-----------------------------------------------------------------
Dro til en privat klinikk i dag og fikk sjekket at alt var i orden.
Jeg ble så glad, fordi jeg fikk høre hjertelyden for første gang! For en fantastisk følelse det var. I tillegg var ultralydbilde mye bedre enn på Ullevål, så tær og fingre veldig tydelig, artig. Så "pæra" godt og fikk høre at fosteret ser friskt ut[:)]
Jeg er lykkelig nå

Jeg har da fått litt "avslappet" forhold til utflod å blødninger. Selv har jeg blødd mye,, først i form av brunt utflod, var på ul alt i orden så etter det har jeg blødd en del ferskt blod. Har ikke vært på noe ul etter det, men har ikke blødd sammenhengende, det blør litt så stopper det opp. Har heldivis ikke blødd noe på en stund.
så jeg ville ha gjort som legen anbefaler deg, ta det med ro, og om du får smerter så ringer du legen med en gang :)

Hadde det i uke 9 og uke 12 selv, ingen fare[:)]
Var på ul og alt var bare fint. Så tror du kan slappe av[:)]

Jeg hadde brun utflod mellom uke 5 og 6.. Alt bra med den lille[:)]

Heisan tenkte bare eg skulle fortelle at eg er nå i uke 35 og har hatt blødninger så og si hele svangerskapet og det har aldri vert noe galt med babyen. Når vi er gravid er vi visst veldig blodfyll der nede. så det er veldig normalt at det går noen blodkar innimellom[;)]

jeg hadde det..dro på UL..var ingenting..alt var i skjønneste orden[:)]

Jeg fikk beskjed fra legen om at det f.eks kunne være et blodkar som har sprukket eller stress. Det er hvis man har friskt rødt blod og smerter, at man bør være OBS på det. [:)]

Har hatt det, men det gikk over. fikk beskjed om at det ikke var farlig så lenge det ikke kom friskt blod. Så det er nok bare "gammelt" avfall som kroppen kvitter seg med.

Jeg blir så "glad" for å lese at såpass mange andre også har eller har hatt brun utflod, har en del av dette selv. Har vært til ul 3 ganger, sist for 2 uker siden pga dette, men alt er helt supert oppi der, lille gullet spreller og har det helt strålende. Så det er nok noe hormonelt eller blodkar som sprekker, alle legene jeg har snakket med sier at jeg skal ta det helt med ro og ikke tenke på det.

Takk for alle innlegg[:)]
Jeg ringte legen min i dag og fikk time, bare for å være på den sikre siden.

Back
Topp