Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Trenger tips: Høst og vinter ute tøy til barn i naturbarnehage
Det er mye salg nå på Barnas hus, og på Reima sine sider er det salg, og på Jollyroom og lekmer osv
Reimatec er jo det som anbefales for de mest værbitte dagene, men Stormberg har fått gode kritikker og de ligger gjerne noen hundrelapper billigere enn mange andre merker, og de har kommet best ut i test på regntøy og nest best i vinterdress.
Vi hadde Reimatec og fikk mye skryt for dressen hennes i bhg. Friluftsavdeling. Hun var aldri våt gjennom, selv ikke på de verste dagene. Hadde en ekstra vinterbukse som ikke ble brukt faktisk. Reima koster litt men jeg fant den på halv pris, og nå er det jo sesong for det.
Når man skal gå med en dress store deler av dagen så hadde en god bevegelig dress vært viktig for meg. Så Reima eller Isbjørn of Sweden er de jeg liker best som også holder barnet tørt. Isbjørn er vel den beste, men den er dyr
Det lureste er nok p ta med barnet og prøve. Min druknet i reima så det var bomkjøp for vår del.
Isbjørn passet perfekt siden de er smale
Jeg ville nok prioritert gode dresser mrd tanke på at de er ute held dagen
Gode dresser og yttertøy er viktig når man skal være mye ute.
Ingen barn liker å være ute hvis man blir kald og våt.
Reima og isbjørn of Sweden er vi veldig fornøyd med. Og som Kengu skriver, prøv på barnet før du kjøper.
Vi har en stor gutt, så isbjørn sitt måtte vi opp en str da det ble altfor trangt, mens Reima passer supert i den str han bruker.
Kjøpte reimatec+ i fjor til min gutt. Han har aldri vært våt eller kald i vinterdressene i bhg.
Kjøper de på salg på www.barnihagen.no
Også har han hjemmestrikket ullklær under dressen, samt ulltøy fra devold eller janus.