Trenger tips ang stelleveske

idahelene

Glad i forumet
Kan noen komme med erfaringer? Det finnes så mye der ute, men mage forskjellige. Er på jakt etter en som er romslig, men som kan henge på vognen. Har simo vogn. Men liker ikke simo stelleveska....

Hjelp, noen???

emmaljunga sin er jo veldig romslig da, den største typen, den likte jeg. Har solgt den vogna og den stelleveska nå.., men det var en veldig fin stelleveske ihvertfall og den finnes jo i mange farger..

Nå har vi en som heter skip hop duo dobbel deluxe, men den er STOR, har kjøpt den siden vi får to tette. Og trenger mye plass. Ville ikke hatt den dersom jeg bare hadde en, blir litt vel stor da synes jeg..

Akkurat som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv[:D] Her har sambo fått Simo stelleveska, mest fordi den ikke var "femi", og fordi han ikke vil ha en med glitter og diamanter på[8D]

Jeg leter også etter ei som det er litt mer plass i, men også som ser litt fin ut... hvilken farge har du på vogna? vi har sort, så alle farger passer jo, men jeg tror faktisk jeg vil ha sort stelleveske og[8|] jeg tenker litt om vi får gutt neste gang, vil jeg ikke måtte kjøpe ny fordi den gamle er rosa[;)]

ORIGINAL: mommy_to_be

Akkurat som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv[:D] Her har sambo fått Simo stelleveska, mest fordi den ikke var "femi", og fordi han ikke vil ha en med glitter og diamanter på[8D]

Jeg leter også etter ei som det er litt mer plass i, men også som ser litt fin ut... hvilken farge har du på vogna? vi har sort, så alle farger passer jo, men jeg tror faktisk jeg vil ha sort stelleveske og[8|] jeg tenker litt om vi får gutt neste gang, vil jeg ikke måtte kjøpe ny fordi den gamle er rosa[;)]

Da får jeg si det samme her da.. Som om jeg skulle skrevet det selv [:D] Har sort vogn, og helst sort veske[:D][:D]

Jeg bruker den som fulgte med emmaljunga vogna mi jeg [:)] Den er mer enn bra nok for meg [;)]

en ting jeg likte veldig godt, var å ha regntett stelleveske:) sånn at den kan henge på vogna i regnvær uten at innholdet blir vått:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

en ting jeg likte veldig godt, var å ha regntett stelleveske:) sånn at den kan henge på vogna i regnvær uten at innholdet blir vått:)

og hvilken veske hadde du?? [:D]

http://www.filabel.dk/pl/Pusletilbehør_tasker_Pusletasker_194.aspx

Her er det vaffal en del forskjellige typer som er litt finere [;)]

Takk[:D][:D][:D]

Da har jeg sett litt, og ser ut som det blir Emmajunga exclusive vesken på meg. I sort[:D] 899,- Så det var en ok pris [:D] Ikke er den feminin heller...

Stelleveske er noe jeg AAALDRI blir ferdig å diskutere!!! [:D][:D][:D]

Jeg liker ikke de som kommer med vognene, de har som regel en del mangler. Jeg har ei Skip hop dash stelleveske nå, den ser litt bag ut, henger fint på vogna, mange lommer, noen med glidelås og den er vanntett.
Nå skal jeg mest sannsynlig ha denne;

Ser ut som ei vanlig veske, men henger fint på vogna og har sinnsykt mange lommer og gode løsninger [:D]

Den var superfiin da [:D][:D] Men jeg tror ikke samboer her hadde villet gå med den [:D] Litt for feminin tror jeg...

Hehe gubben her nekter å bruke "veske" uannsett, han slenger forskjellig i en pose de gangene bare han drar ut [8D] Derfor jeg vil ha veske denne gangen [:)]

ORIGINAL: RenathePro

Stelleveske er noe jeg AAALDRI blir ferdig å diskutere!!! [:D][:D][:D]

Jeg liker ikke de som kommer med vognene, de har som regel en del mangler. Jeg har ei Skip hop dash stelleveske nå, den ser litt bag ut, henger fint på vogna, mange lommer, noen med glidelås og den er vanntett.
Nå skal jeg mest sannsynlig ha denne;

Ser ut som ei vanlig veske, men henger fint på vogna og har sinnsykt mange lommer og gode løsninger [:D]

Så fin den va! [:)] Kor får du kjøpt den?

Lilleprinsen. no [:D] merket er byStroom, de har mange fine [:)][:)]

Back
Topp