Hei. Jeg trenger sårt noen tips ang hvilken reisetrille jeg bør satse på. Valget står på en måte mellom to stykker. Zero2four Bangkok og titanium baby breeze.
Vi skal til syden om en stund, og jeg vurderer å kjøpe en av disse trillene. Tanken er at dette skal være eneste vogn på turen, så den må være litt anvendelig
Mine viktigste kriterier er:
-mini kan sove i den på dagtid, god liggestilling og det som måtte følge med av behov
-den kan medbringes som håndbagasje på flyet, (slik at vi kan ha vogna med oss helt til gaten)
-den er ok å trille for foreldrene og grei å sitte i for lillegutt
Men jeg trenger sårt noen tips og litt hjelp på veien med å velge riktig vogn for oss
Noen som har erfaring med disse to i forhold til reise/ syden/ flyplass/ soving/ eneste vogn til trilling, så setter jeg stor pris på å få høre deres tanker 
Vi skal til syden om en stund, og jeg vurderer å kjøpe en av disse trillene. Tanken er at dette skal være eneste vogn på turen, så den må være litt anvendelig
-mini kan sove i den på dagtid, god liggestilling og det som måtte følge med av behov
-den kan medbringes som håndbagasje på flyet, (slik at vi kan ha vogna med oss helt til gaten)
-den er ok å trille for foreldrene og grei å sitte i for lillegutt
Men jeg trenger sårt noen tips og litt hjelp på veien med å velge riktig vogn for oss