Trenger tips ang kjole

*bridget*

Betatt av forumet
Skal stille kombinert med dåp og bryllup, men må ikke ha brudekjole, bare en litt fiiiinere kjole enn vanlig, og har heller ikke råd til kjole til ti tusen. Så noen som har noe tips, jeg vil jo være brud men har ikke råd til dyyyyr kjole. Jeg liker det stilrent, enkelt men pent. Forelska meg i tyll, ønsker stropper på kjolen.

Håper dere har noen gode tips til hvor jeg kan lete[:)]

Vi skal og ha dåp og bryllup[:)]

Skal bestille min på jkdress.com. Masse flotte billige kjoler. Den jeg skal ha koster rundt 13 000 orginal. Men her inne får jeg samme kjolen til 2000[:)]

www.divakjoler.no har mange fine kjoler til alle anledninger i alle farger! Tror de koster rundt 1600kr[;)] De selger også brudekjoler, men vet ikke om de e dyrere enn de andre.

Takker så masse, men vi har bare hoppet i det og det skal skje om 2mnd, så må vite at den passer og at den kommer fram til tida.. Hr dere erfaring med hvor fort det kan komme fram.

ORIGINAL: *bridget*

Takker så masse, men vi har bare hoppet i det og det skal skje om 2mnd, så må vite at den passer og at den kommer fram til tida.. Hr dere erfaring med hvor fort det kan komme fram.

jkdress har leverings tid på 2-3 uker[:)] du tar målene selv og sender til de

På finn.no finner du mange pene brudekjoler som er brukt lite i ulike prisklasser... Hvis du likevel kan tenke deg hvitt men ikke har råd til nytt. Men husk at tilbehøret fort kan koste et par tusen om det ikke følger med (underskjørt, sko, slør, tiara evt etc).

ORIGINAL: *bridget*

har desverre ingen erfaring med divakjoler. har butikk her i bergen så har bare kjøpt der så vet ikke hvor lang leveringstid d e hvis man bestiller på nett.

Back
Topp