Trenger tørketrommeltips..

Pixiee

Gift med forumet
Januarlykke 2020
Noen som kan tipse bra tørketrommel til meg :-) Helst kondens eller med sånn to uttak på ... [:D][:D]

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/torketrommel/SDC16709/samsung-torketrommel

kjøpte nettop denne og er veldig fornøyd[:D][:D]

Ikke spør om tips på butikken i hvertfall. De er bare ute etter å selge så kommer du hjem med dobbelt så dyr maskin enn det du hadde tenkt til å kjøpe.

Vi skulle kjøpe vaskemaskin i romjulen, en toppmatet siden vi skal pusse opp badet, og ikke har plass til noe større før vi har fått ut badekaret. Så dro vi til Elkjøp å fant et super bra tilbud i tilbudsavsien dems. Men når vi spurte om hjelp, så frarådet de oss på det sterkeste å kjøpe den maskinen. Ikke hadde de den inne heller. De mente at wirlpool er kjempe dårlig på vaskemaskiner, at den sentrifugerte dårlig og at den danset på baderoms gulvet.

Jeg sa at vi skal max ha den i 1 år så vi ønsker ikke å bruke så mye penger på det. Da skjønte hun det og sjekket hvilken butikk som hadde den inne, det var bare en butikk i hele Oslo og det var første dagen de hadde tilbuddet. Når vi dro dit fikk vi samme regla igjen. Men sto på vårt og vell hjemme så fungerer maskinen helt tilfredstillende.

jeg har hatt kondenstørker tidligere, og ikke fornøyd, brukte jo så inni granskogen lang tid på å få klærne tørre! Men er vel sikkert gode varianter av den og :)

Back
Topp