trenger svar

20082013

Betatt av forumet
Trodde ikke det var mulig å kjenne noe kun få dager etter eggløsning. Men har mensensmerter og er kvalm. Helt tilfeldig eller kan jeg være gravid me tegn så tidlig?
 
Det er vel lite sannsynlig siden ikke egget har festet seg ennå... Men det er utrolig hva man kan innbilde seg når man venter i spenning, det vet jeg alt om
 
Jeg kjente noe 2 eller 3 dager etter EL! Noe helt nytt jeg aldri hadde kjent før-smerter i magen... Og fikk flere symtomer også. Og jeg er jo gravid! Så hos noen er det slik ja. Om det er egget som fester seg tidlig eller kroppen som reagerer med en gang uavhengig av dette vet jeg ikke (Men tipper sistnevnte, for tok mange dager før jeg fikk pos test). Men at det skjer hos noen, ja!
 
jeg har hatt menssmerter og lett kvalme både med forrige og denne gang. Kanskje det er i forbindelse med at egget fester seg? Det kan jo feste seg veldig fort etter EL og om du ikke har testet for EL, kanskje du har hatt den noen dager før beregnet ;)
 
Jeg tester så vet når jeg har el. Når jeg tenker meg om så hadde jeg veldig veldig tidlige symptomer sist også. kun få dager etter el. håpe virkelig at det er pga svangerskap jeg er dårlig.
 
Back
Topp