trenger svar!! please...

Smule

Elsker forumet
på torsdag er det 8 uker siden jeg hadde sa.
hadde litt melk i puppen, når jeg klemte. dette forsvant etter ca 5 uker, så kom mensen uken etter (altså 6 uker etter sa)
nå er det tilbake igjen!
er dette normalt eller?

redd kroppen min ikke er "normal" igjen enda, og at det derfor vil ta litt tid før jeg blir gravid igjen??!! huff...

håper virkelig på svar, ellers får jeg ikke sove ;p

mvh LENE =)

jeg tror det er ganske normalt,håper jeg kan trøste deg med at jeg hadde en sa i fjord og ble gravid iigjen mnd etter,hadde ingen mens imellom engang.... lykke til lene

ORIGINAL: Lene85

på torsdag er det 8 uker siden jeg hadde sa.
hadde litt melk i puppen, når jeg klemte. dette forsvant etter ca 5 uker, så kom mensen uken etter (altså 6 uker etter sa)
nå er det tilbake igjen!
er dette normalt eller?

redd kroppen min ikke er "normal" igjen enda, og at det derfor vil ta litt tid før jeg blir gravid igjen??!! huff...

håper virkelig på svar, ellers får jeg ikke sove ;p

mvh LENE =)

Hva er tilbake igjen? Melken i puppen? Kanskje du er gravid da? Kroppen din er sikkert ganske "normal" igjen siden du har hatt mensen så.

Jeg fikk mitt første barn i 2000, men hele tiden siden det har melken aldri stoppet helt opp. Kan alltid klemme ut en dråpe og to. Tror det er helt normalt.

Jeg vet ikke hva som er normalt, men hvis du venter en syklus, det vil si har en menstruasjon før dere prøver igjen, så skal ting ha normalisert seg i kroppen. Lykke til!

heisann! jobbet dobbelt i går, så å forklare seg var ikke lett. leste det nå, og ser jo at jeg har glemt å skrive at melka er tilbake igjen.
men da er det sikkert helt normalt da.
får jeg håpe hvertfall!
takk for svar uansett ;)

Back
Topp