Trenger svar fort!

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Er 13 uker og 3dager på vei, og sitter nå med en del sterkere "mensensmerter". Vet det er at nårman får slike lignende smerter, så er det livmora som vokser, men er vondere nå enn det jeg har hatt. Er det normalt? Har ikke lyst til å ringe legevakt å virke "hysterisk". Er oxo min andre svangerskap.

Takker og bukker. Ja blir litt bekymret da når jeg ikke hadde det slik med han første, og det kom sånn plutselig nå og syns de ble litt intense.....

slik hadde jeg det med andremann, hadde sterke mensen smerter til uke 24..

ORIGINAL: Thothamon..

slik hadde jeg det med andremann, hadde sterke mensen smerter til uke 24..

oki, er bare så greit å få høre fra andre at de og har hatt sterke mensensmerter og at det kan være normalt å ha litt sterke mensensmerter.

eg fikk beskjed me føden att hadde eg smerter eg ikke viste hva var var det bedre og ringe enn å ikke ringe og evt komme innpå en kontroll

Jeg hadde mye slikt i alle fall fram til uke 20. Både sterke menssmerter, og ligamentsmerter som kjentes ut som om noen stakk en kniv i siden på meg.

ORIGINAL: tattnick

er ALLTID bedre med en gang for mye en enn gang for lite...men hadde kanskje ringt føden i steden?

Hvorfor det egentlig ??? Om det er noe galt og man mister ...så er det jo ingenting legene kan gjøre ??? Eller er jeg Naiv nå ??

Jeg mener at man skal legge seg ned , ta en paracet og ta det med ro. Er vel ingen fare før man evt begynner å blø ??
er man gravid og får vondt så blir man selvfølgelig begymret, men man  tar jo ikke sorgene på forskudd, vel ..??

Back
Topp