Trenger svar fort!

Marthepia

Første møte med forumet
Vet ikke om dette bare er dumt men jeg spør likevel.
Jeg er førstegangsfødene og 37 uker på vei.
Sent i går kveld hadde jeg "mageknipe"..det var ingen spesiell plass det gjorde vondt..hele magen[8|]
I 4-5 tiden i natt våknet jeg av at jeg hadde vondt i magen så jeg sto opp å så på tv og la meg der istede for å ligge urolig i senga og vekke samboeren min.
Nå er klokken 14.00 og det er ende ikke blitt bedre..litt bare[:o]
Det er ikke sikkelig vondt, men jeg kjenner at noe ikke er som det skal for å si det sånn!
Jeg har ikke forstoppelse eller diare. Tror heller ikke det er luftsmerter (prøvd samarin). Vet hvordan det er å ha det og det er ikke det samme nå.

Kan noe være på gang? Jeg og samboeren min snakket om det og har bestemt oss for å ringe jordmor om det ikke går over i løpet av dagen. Noen andre som har opplevd dette???? Jeg spekulerer på hva som skjer.
Har lest en del om fødsler og fant en fødsel som startet med mageknipe. Svigermor sa også at hun hadde murringer i magen da hun skulle føde, hun kjente på se gat noe ikke helt var som det skulle.

Jeg har desverre ingen erfaringer å dele med deg..., men kan du ikke ringe jordmor så er du sikker? Forklar henne hvordan du har det. Da slipper du å engste deg... Du har sikkert ingen grunn til det,men jeg vet med meg selv at jeg ihvertfall blir roligere når jeg har fått snakka med noen som vet litt om det...

Klem

jeg bare lurer på om alt gikk greit med deg ???
hva sa jordmor???

Joda..det gikk over etterhvert, tok vel ca 1 døgn... Jeg nevnte det til jordmor også men jeg synes ikke jeg fikk særlig gode svar tilbake. Treg mage? luftplager? Jeg plages ikke med det i hele tatt!

Men nå kjenner jeg det igjen! Våknet igjen...

slettet

slettet

jeg har vært litt små plaget med stikk i magen , men legen tok tester og alt var normal, og at det sikkert bare var fordi barnet vokser ol.
kanskje det er det samme vi har:)

Back
Topp