Trenger svar fort. Oppdatert

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Lå på sofaen nettopp istad så kom 2 åringen å hoppa på magen min, skikkelig og . Nå gjør det veldig vondt! Ville dere ringt legen ? Er veldig bekymra nå :( Oppdatert i innlegg 10

Jeg tror ikke at noen skade har skjedd, men siden du har vondt og er bekymra så synes jeg du skal ringe. Bedre å ta en tlf for mye synes jeg da...

huff da.. Vist dt ikke gir seg og du fremdels har vondt, ville jeg ringt. Bedre å sjekke dt enn at du er bekymret.

michella skrev:
huff da.. Vist dt ikke gir seg og du fremdels har vondt, ville jeg ringt. Bedre å sjekke dt enn at du er bekymret.

er du bekymret så ta en tlf. Ikke noe kjekt å gå sånn å bekymre seg

hvordan går det? håper smertene har gitt seg!

De tok meg inn på gyn så fikk komme inn på ultralyd.. Har fortsatt vondt men har slutta og blø og babyen har det heldigvis fint :) hjertet slo bra og babyen var i full bevegelse så føler meg masse bedre uansett mtp smertene:) legen trodde eg var rundt 16 uker og kunne ikkje se noe mellom beina men kunne ikke se noe sikkert.. Var bare en rask undersøkelse for å se at alt var bra, men får vite nøyaktig på ord ul om 2 uker:)

Skummelt når ungen plutselig hoppet på magen din. Godt at du fikk alt sjekket med en gang, og at alt så bra ut. No er jeg lettet på dine vegne :) Håper du ikke har vondt lenger i morgen. God bedring :)

huff er så ekstra skummelt når man begynner og blø. Så bra du fikk sjekket dt;) håper det går bedre med deg nå;) klæmmer!

Puh, godt å høre at alt er bra! Jeg har også ei på nesten 2 som liker å krabbe og herje oppå meg/magen min, ikke alltid så lett å være forberedt på eventuelle støt når de kan være veldig kjappe...

angara skrev:
Puh, godt å høre at alt er bra! Jeg har også ei på nesten 2 som liker å krabbe og herje oppå meg/magen min, ikke alltid så lett å være forberedt på eventuelle støt når de kan være veldig kjappe...

nei skjedde jo så fort, han skjønner jo ikkje helt at han ikke kan gjøre det heller .. Men nå gikk det heldigvis bra da :) har litt smerter forsatt men mindre enn før ..

Så godt at alt stod bra til med den lillehuff skikkelig skummelt det der.

Back
Topp