Trenger stylingtips!! Lys ferskenfarge, hva passer til det?

bsd

Blir kjent med forumet
Har en kjole i lys fersken, har svarte lavhælte pumps og svart dressjakke. Sikkert veldig kjedelig. Så jeg lurte på hvilken farge jeg evt. kan ha på veska?? Har svart veske, men kunne tenke meg å skaffe en som fresher opp litt. Og bør jeg gå for gull eller sølvfargede smykker, evt. perler? Jeg er bare sååå grønn på styling. Jeg ser på andre hva som er fint og ikke, men når jeg skal sette sammen antrekk selv sliiiter jeg! Skal i bryllup. Kjolen er rekker litt over knærne og er tettsittende.

Ikke ha svart i det hele tatt! Nude pumps og hvitt sjal/bolero er så mye finere! Svart blir så hardt!

Kommer an på om fargen er varm eller kald fersken. Er den kald så er sølv best, er den varm så er gull best.
Og så kommer det an på om du kler varme eller kalde farger.. Gull på en "kald" person er ikke pent..

Perler kan være veldig fint til, og kan gi deg en litt klassisk look som er fint i bryllup. Det bør være et "tight" kjede, dog, ikke noe langt kjede:)

Takk for tips! Har lyst på nude pumps, men jeg er så høy at jeg må bare holde meg til de lave , svarte jeg har desverre, for de pumpsa jeg har sett i nude er alltid skyhøye. Så hvis jeg har svarte sko, må jeg ha svart jakke da, eller kan jeg ha en lys jakke/bolero likevel? hva med veska da? Det er en lys fersken, sånn pastell. Er den kald eller varm?? Selv aner jeg ikke hva jeg er. Men har vel ofte tenkt at jeg ser best ut i sølv tror jeg..

Kjolen er mest sannsynlig kald, og hvis du mener du ser best ut i sølv så er nok det best:)

Det er nesten bedre å kjøre noen billige satengballerinaer enn å bruke svart altså.. Men det er min mening. Svart og pastell er no-no..

Altså, hvis du har ubegrenset budsjett så vet jeg om mange perfekte nude flats;)
Ellers er jeg veldig for at du skal bære høyden din med stolthet:) Økonomisko har noen flotte nude patentpumps med relativt lav hæl:)

Hm, ok, får se hva jeg finner. Var redd for at det ja, men håpte det kunne funke med svart siden det er det jeg har. Men tusen takk for tips, håper jeg finner noe billige greier. :)

FancyPants skrev:
Altså, hvis du har ubegrenset budsjett så vet jeg om mange perfekte nude flats;)
Ellers er jeg veldig for at du skal bære høyden din med stolthet:) Økonomisko har noen flotte nude patentpumps med relativt lav hæl:)

Så ikke denne i sted; hvor kan jeg finne utenom økonomisko da? Høyden min er grei nok i seg selv, men når jeg er over 1.80 føler jeg meg ikke så vel hvis jeg putter på ekstra høyde siden jeg da rager over de fleste. Men et par-tre cm er greit. Skobudsjettet ligger på maks 600,- men da må de passe meg veldig bra og kunne brukes om og om igjen.

Svart kan passe helt utmerket til pastell, det kan gi antrekket et røft tilsnitt, hvis det klaffer. Vanskelig å si uten å ha sett hvordan kjolen ser ut og hva slags farge det er (det er vanskelig å vite ut fra skrevne ord).

Nedsig skrev:
Svart kan passe helt utmerket til pastell, det kan gi antrekket et røft tilsnitt, hvis det klaffer. Vanskelig å si uten å ha sett hvordan kjolen ser ut og hva slags farge det er (det er vanskelig å vite ut fra skrevne ord).

Jeg bruker ihvertfall veldig ofte svart til pastellfarger (litt rocka i klesstilen med mørkt hår og kalde farger) Om jeg stiller i pastell med hvitt og nude ser det helt feil ut.

Back
Topp