Trenger stylingtips! *bilde*

Waxi skrev:
Lavkarbo! 

Har prøvd det,men du skjønner at ørene tørket inn! Det var en ubehagelig bivirkning. 

IsThaBeth skrev:

Waxi skrev:
Lavkarbo! 

Har prøvd det,men du skjønner at ørene tørket inn! Det var en ubehagelig bivirkning. 

Ja, det hender.. Kjedelig når det skjer! Men har lest at det er det eneste som hjelper altså. Mot alt. 

IsThaBeth skrev:

Waxi skrev:
Lavkarbo! 

Stapp en baconskive inn i ørene og sov med de over natta. Kjekt som nattmat også, om man våkner

Juliette skrev:

IsThaBeth skrev:

Waxi skrev:
Lavkarbo! 

Stapp en baconskive inn i ørene og sov med de over natta. Kjekt som nattmat også, om man våkner

Det minner meg om den gangen jeg spiste øreproppene mine i søvne, for jeg drømte jeg spiste sprøstekt kylling på kafeterian på Mega på Sandane. Oioi. 

IsThaBeth skrev:

Juliette skrev:

IsThaBeth skrev:

Waxi skrev:
Lavkarbo! 

Det minner meg om den gangen jeg spiste øreproppene mine i søvne, for jeg drømte jeg spiste sprøstekt kylling på kafeterian på Mega på Sandane. Oioi. 

ble du forstoppet da?

IsThaBeth skrev:

Juliette skrev:

IsThaBeth skrev:

Waxi skrev:
Lavkarbo! 

Ha ha, Også Mega på Sandane, da. Store drømmer du har!

Ikke så rart at det var på Sandane, jeg var jo på Sandane under den fatale drømmen. 

Man skal faktisk ikke kimse av Mega på Sandane. De øreproppene, derimot - jeg kenner at jeg kimser litt.

Kattekvinnen skrev:

KristineBirgitte skrev:
Sjekk DENNE 

Holy macaroni!! Der var det jaggu lag på lag emoticon

Ja, det må visst være såpass for å bli ordentlig vakker emoticon

Back
Topp