Jeg klarer ikke se for meg hvordan jeg vil ha stuen vår. Har en stor veggseksjon som er mørk (Amadeus), men kunne helst tenkt meg at lyst da. MEN så har vi nytt kjøkken, og det er mørkt med glatte flater, så da blir liksom den franske romantiske stilen litt malplassert..... Jeg har sett på en sofa som jeg likte veldig godt, der jeg ikke trenger overtale manne til å bytte ut veggseksjonen. "Rammen" er i svart sinn, mens putene er grå. Ett stort pluss er at den er kjempe god å sitte i. Tenker da på ett salongbord som er lavt (kinesisk stil eller noe sånt), og som er svart eller helt mørkt. tenker da på å pynte med litt farger + sølv. vanskelig å forklare...
Finnes det noen sider, uten om bohus og skeidar, der jeg kan se bilder av komplette stuer, sånn at jeg kan få litt inspirasjon. Om noen vil vise meg bilder av sine stuer, så sier jeg ja takk til det også[:D]
Finnes det noen sider, uten om bohus og skeidar, der jeg kan se bilder av komplette stuer, sånn at jeg kan få litt inspirasjon. Om noen vil vise meg bilder av sine stuer, så sier jeg ja takk til det også[:D]