Trenger stue inspirasjon

Lois Lane

Forumet er livet
Jeg klarer ikke se for meg hvordan jeg vil ha stuen vår. Har en stor veggseksjon som er mørk (Amadeus), men kunne helst tenkt meg at lyst da. MEN så har vi nytt kjøkken, og det er mørkt med glatte flater, så da blir liksom den franske romantiske stilen litt malplassert..... Jeg har sett på en sofa som jeg likte veldig godt, der jeg ikke trenger overtale manne til å bytte ut veggseksjonen. "Rammen" er i svart sinn, mens putene er grå. Ett stort pluss er at den er kjempe god å sitte i. Tenker da på ett salongbord som er lavt (kinesisk stil eller noe sånt), og som er svart eller helt mørkt. tenker da på å pynte med litt farger + sølv. vanskelig å forklare...

Finnes det noen sider, uten om bohus og skeidar, der jeg kan se bilder av komplette stuer, sånn at jeg kan få litt inspirasjon. Om noen vil vise meg bilder av sine stuer, så sier jeg ja takk til det også[:D]

Dytt

er denne sofaen jeg tenker på.

http://www.bohus.no/stue/Sofaer/sofa/boston-hjoerne-m-divan/

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg selv ville nok ikke ha valgt en sofa med så mange løse puter....det er noe herk! (synes jeg)

Moro å skulle kjøpe seg noe nytt, da [:D]

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Jeg selv ville nok ikke ha valgt en sofa med så mange løse puter....det er noe herk! (synes jeg)

Moro å skulle kjøpe seg noe nytt, da [:D]

Hmmm. Ja du har rett. Har en gutt som er all over, og ser for meg at putene kommer til å flyte. Men tenker på noe alla denne i farge og fasong i alle fall. Vet ikke om det finnes da[&:]

Den sofaen der er kjempefin! Vi har den selv og det er ikke noe problem med alle de løse putene. Frøkna på 2,5 holder til i den hele yiden[:)]
men vi fikk bestille den i sort stoff, med annenhver pute i ryggen i grå[:)]
den i sort skinn og grått stoff ble litt for ungkarsbolig for meg.

sånn ble vår[:)] litt mørkt bilde da men.

Kjempe fin[:D]

Likte bordet også. Er det også Bohus?

Det er BoConcept fra skeidar[:)]

ORIGINAL: Bekke

Det er BoConcept fra skeidar[:)]

Notert[:D]

Jeg klarer ikke se for meg hvordan jeg vil ha stuen vår. Har en stor veggseksjon som er mørk (Amadeus), men kunne helst tenkt meg at lyst da. MEN så har vi nytt kjøkken, og det er mørkt med glatte flater, så da blir liksom den franske romantiske stilen litt malplassert..... Jeg har sett på en sofa som jeg likte veldig godt, der jeg ikke trenger overtale manne til å bytte ut veggseksjonen. "Rammen" er i svart sinn, mens putene er grå. Ett stort pluss er at den er kjempe god å sitte i. Tenker da på ett salongbord som er lavt (kinesisk stil eller noe sånt), og som er svart eller helt mørkt. tenker da på å pynte med litt farger + sølv. vanskelig å forklare...

Finnes det noen sider, uten om bohus og skeidar, der jeg kan se bilder av komplette stuer, sånn at jeg kan få litt inspirasjon. Om noen vil vise meg bilder av sine stuer, så sier jeg ja takk til det også[:D]

jeg har den sofaen og jeg eeeelsker den simpelten eeeeelsker den =)
har ekstra puter i og jeg, og vil gjerne ha enda flere =) det er gooooood plass til det i den =) den er bred og god, angrer ikke ett sekund på kjøpet =)

ORIGINAL: Annicken

jeg har den sofaen og jeg eeeelsker den simpelten eeeeelsker den =)
har ekstra puter i og jeg, og vil gjerne ha enda flere =) det er gooooood plass til det i den =) den er bred og god, angrer ikke ett sekund på kjøpet =)

Hva bord har du til, og hvordan ser resten av stuen din ut?[8D] Har denne sofaen (evt. en lignende) som base på en måte, og så få inn noe som passer til. Har enn lyse grått flosseteppe liggende som jeg skal bruke hvis jeg får det rent.

Back
Topp