Trenger sommerferietips

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hei dere, vi har fortsatt ikke bestemt oss for hva gjøre i sommerferien, men vi ønsker å reise en tur utenlands. Dette vil bli vår første tur til utlandet med barn, og vi ønsker derfor å tilrettelegge så mye som mulig. I og med vi har ferie i juli kan jeg se for meg at det kan være unødvendig varmt på typiske sydendestinasjoner, så vi lurer litt på å velge noe annet.

Er det noen som har noen tips til oss? Jeg tenker spesielt på babyvennlige hoteller, leiligheter eller annet. :)

Hei,
Jeg flytter denne til "Reise med barn" - så kanskje flere ser den :-)

Vi skal på første tur med baby til danmark nå i sommer, slutten av juli til tidlig august, vi har leid hus sånn at det blir lettere med tanke på baby, han er nesten 7 mnd når vi reiser. Jeg lurte også på hva jeg skulle finne på i sommer, og kom fram te danmark, tror ikke det hadde gått med hotell for oss med lillegutt, var billigere å leie hus og man står litt friere tror jeg :p

Hei dere, vi har fortsatt ikke bestemt oss for hva gjøre i sommerferien, men vi ønsker å reise en tur utenlands. Dette vil bli vår første tur til utlandet med barn, og vi ønsker derfor å tilrettelegge så mye som mulig. I og med vi har ferie i juli kan jeg se for meg at det kan være unødvendig varmt på typiske sydendestinasjoner, så vi lurer litt på å velge noe annet.

Er det noen som har noen tips til oss? Jeg tenker spesielt på babyvennlige hoteller, leiligheter eller annet. :)
Alder på barn?

Jeg hadde reist til DK. Er så barnevennlig land syntes jeg :-) Hvor gammelt er barnet ditt :-) ?

Takk for svar dere. Danmark er er land vi har vurdert. :) Han er ca 10 mnd i sommerferien.

Danmark er supert ferieland med barn , anbefaler Ebeltoft området:)

Vi skal til Mallorca, var der også da hun var 6 mnd.

Ellers var vi en tur på Bornholm i fjor da hun var 3 mnd, det var også koselig!

Back
Topp