Trenger solskinshistorier

Venterispenning

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Jeg er nå 8+1 var på ultralyd forrige mandag (var litt usikker på hvor langt jeg va på vei ) der vi fikk se et bankende hjerte:-)
ha hatt en del mensmurringer heletiden frem til nå og i går var de ganske sterke i en halvtimes tid på dagen. I går kved hadde jeg og samboeren en liten kosestund.
Våknet i 5tiden i natt av at jeg måtte på do og da var trusa full av blod og det rant Friskt blod. Tror ikke de var noen klomper. Ble veldig svimmel klarte ikke reise meg uten å nesten besvime en kom meg tilslutt i seng, hadde da litt sterkere menssmerter men va mindre svimmel.
da jeg sto opp i 8tida va det litt blod, men ikke friskt.
Jeg ringte til legevakten men ingenting de kan gjøre unsett så de ville avvente å se. Skulle bare holde meg iro i dag.. Men jeg blir jo såå bekymret.. Tia går så sakte. vet jo det e normalt å miste, men da vil jeg vite d istede ikke gå å lure på om spiren lever eller ikke..
noen som har oplevd noe lignende?
Har foresten også vært ganske svimmel i dag og mindre kvalm i dag og i går enn før. (Har hyermesis) men dette kan ogå være fordi jeg ha begynt på akupungtur.
ble litt langt men håper noen har oplevd noe lignende.

Kjenner jeg er drittlei av legevakter som ikke tar inn blødende gravide... DRITTLEI! Jeg hadde en kjempeblødning i uke 15 med min yngste.. Ble hentet i ambulanse og kjørt på akutten.. Var sikker på at jeg mistet, men det gikk bra :) krysser fingrene for at alt er bra med spiren din ! Klem

Det er vanlig at slimhinnene er mer følsomme under graviditeten og en del kvinner opplever blødninger etter sex nettopp fordi det skal mye mindre til for å få en rift, sprenge et blodkar etc. Håper det er dette som har skjedd deg og at spira vokser seg stor og sterk! Det første som slo meg hvertfall når jeg leste innlegget ditt var "ah, det var pga. kosestunden"... lykke til!

Det er vanlig at slimhinnene er mer følsomme under graviditeten og en del kvinner opplever blødninger etter sex nettopp fordi det skal mye mindre til for å få en rift, sprenge et blodkar etc. Håper det er dette som har skjedd deg og at spira vokser seg stor og sterk! Det første som slo meg hvertfall når jeg leste innlegget ditt var "ah, det var pga. kosestunden"... lykke til!
Jeg føler og tror det e derfor jeg også.. Men er så ekkelt å ikke vite..
men takk for opmuntring:-)

Kjenner jeg er drittlei av legevakter som ikke tar inn blødende gravide... DRITTLEI! Jeg hadde en kjempeblødning i uke 15 med min yngste.. Ble hentet i ambulanse og kjørt på akutten.. Var sikker på at jeg mistet, men det gikk bra :) krysser fingrene for at alt er bra med spiren din ! Klem
huff, det hørtes skummelt ut. Men godt og høre at det kan å bra :-)

Back
Topp