Trenger solskinnshistorier

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Klamrer meg til det siste lille som finnes av håp. Jeg hadde en blødning 4+4, og deretter litt svakere tester. Nå har testene økt i styrke igjen, men hcg var på usle 114 4+5. Tok ny hcgprøve idag 5+0, men får ikke svar før i morgen. Sjansene er nok minimale for at frøet fortsatt lever, men vil så sårt ha et lite håp om det.. Er ikke mye annet å gjøre enn å vente på svar til i morgen, og evt få masa meg til en ul ut i neste uke, men huff.. Er desperat etter solskinnshistorier!
 
Har desverre ingen historier. Ville bare si at jeg håper at dette ender bra og blir en solskinnshistorie for andre❤️ Det lover jo godt med tester som blir sterkere! Lykke til!
 
Dessverre ingen erfaring. kun fått positiv test en gang i mitt liv for over 16år siden. Krysser fingrene mine for deg og ønsker deg masse lykke til :)
 
Har desverre ingen historier. Ville bare si at jeg håper at dette ender bra og blir en solskinnshistorie for andre❤️ Det lover jo godt med tester som blir sterkere! Lykke til!
Dessverre ingen erfaring. kun fått positiv test en gang i mitt liv for over 16år siden. Krysser fingrene mine for deg og ønsker deg masse lykke til :)
Tusen takk dere ❤️ Må bare håpe at dette går bra, selvom jeg føler sjansene er små :(
 
Back
Topp