Trenger sofa anbefaling!

Minni

Forelsket i forumet
Kriterier:

Stoff
Hjørnesofa, evt. "hestesko"

Hvilken sofa har dere, positivt og negativt med den?

Legg gjerne ut bilde, og hvor den er kjøpt/ pris :)

vi har nettopp kjøpt en modulsofa fra bohus. kjempefornøyd!

den heter Free og er norskprodusert. produsenten er Formfin. (http://formfin.no/produkter.php?produktID=51&produktGroup=2&language=no)

har ikke kamera akkurat her, men den er en hestesko.

1 1/2-seter, 90graders hjørne + 3 seter (med to store puter) og longchair på enden.

Den ble ganske stor da. cirka 2 meter på kortsiden, og cirka 3,60 meter på langsida med longchairen. men det er modulsofa, så du kan lage din egen variant. vi ville fylle stuekroken.. ;) 

Vi valgte den faste utgaven, veldig fornøyd! hvis du ser på linken ser du alle et "bygg din egen sofa" og da kan du prøve deg frem. Vi valgte stoff som var nest billigst, med litt ull i blandingen, og eikeføtter.

Anbefaler virkelig norskprodusert sofa! mamma har en, og hun har hatt den i ti år allerede, uten at det kjennes på putene! Vår var på 20 % da, så vi betalte 24000 kr, men den kunne bli litt billigere om vi valgte et billigere stoff.. tror bohus har det tilbudet ganske ofte..

vi har ektorp fra ikea, og jeg GLEDER MEG TIL Å BYTTE DEN UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har vi hatt den i snart 3 år og den er ferdigsittet...

Dollface skrev:
vi har ektorp fra ikea, og jeg GLEDER MEG TIL Å BYTTE DEN UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har putene synki ned??

Dytt!

Ekornes sin sofa  E300er helt fantastisk..men det svir i lommeboka så vi har ikke kjøpt den..men den ligger på ønskelista :)

Ekornes E300

Barnslig skrev:

Dollface skrev:

Har putene synki ned??

ganske flate ja.. og jeg bytter de rundt et par ganger i mnd, og for ikke mange ukene siden hadde jeg de ute og banka livsskiten ut av dem..
vaska trekk og alt.. ser like sliten ut fordet...

Dollface skrev:

Barnslig skrev:

Dollface skrev:

Har putene synki ned??

ganske flate ja.. og jeg bytter de rundt et par ganger i mnd, og for ikke mange ukene siden hadde jeg de ute og banka livsskiten ut av dem..
vaska trekk og alt.. ser like sliten ut fordet...

Du vet det er ganske lang garanti på de sofane, har du kvitteringen ennå kan det godt hende det er en garantisak....

Back
Topp