leter etter en tommee tippee smokk type som jeg ikke finner i noen butikker, så den på babyshop i lillestrøm i fjor, men når jeg var der i år hadde de den ikke, leta på barnas hus på strømmen også.. (bor i nordnorge og her er utvalget av barneting DRITT, så finner den ikke her i alle fall)
sååå lurer på om noen av dere har sett denne typen smokk på en butikk hos dere..

TOMMEE TIPPEE CLOSER TO NATURE SOOTHER 6-18M (men de finnes sikkert i 3-6 mnd også)
neste type:

Natural Flex™ Cherry Soother Boy (0 m+)
Som dere ser går silikonen helt ut på ringen på disse smokkene, altså føles den sikkert mer ut som en brystvorte vil jeg tro. Mini her vil ikke ta smokk, og disse er siste forsøket.. en av dem MÅ jeg bare få tak i!!
Noen som har dem på en barnebutikk nært seg?!?! Heeelp
sååå lurer på om noen av dere har sett denne typen smokk på en butikk hos dere..

TOMMEE TIPPEE CLOSER TO NATURE SOOTHER 6-18M (men de finnes sikkert i 3-6 mnd også)
neste type:

Natural Flex™ Cherry Soother Boy (0 m+)
Som dere ser går silikonen helt ut på ringen på disse smokkene, altså føles den sikkert mer ut som en brystvorte vil jeg tro. Mini her vil ikke ta smokk, og disse er siste forsøket.. en av dem MÅ jeg bare få tak i!!
Noen som har dem på en barnebutikk nært seg?!?! Heeelp