trenger smokkehjelp--tommee tippee

Kemmet

Gift med forumet
Desemberglede 2015
leter etter en tommee tippee smokk type som jeg ikke finner i noen butikker, så den på babyshop i lillestrøm i fjor, men når jeg var der i år hadde de den ikke, leta på barnas hus på strømmen også.. (bor i nordnorge og her er utvalget av barneting DRITT, så finner den ikke her i alle fall)

sååå lurer på om noen av dere har sett denne typen smokk på en butikk hos dere..

TOMMEE TIPPEE CLOSER TO NATURE SOOTHER 6-18M (men de finnes sikkert i 3-6 mnd også)

neste type:

Natural Flex™ Cherry Soother Boy (0 m+)

Som dere ser går silikonen helt ut på ringen på disse smokkene, altså føles den sikkert mer ut som en brystvorte vil jeg tro. Mini her vil ikke ta smokk, og disse er siste forsøket.. en av dem MÅ jeg bare få tak i!!

Noen som har dem på en barnebutikk nært seg?!?! Heeelp

off,så domt at vi reiser på ferie i dag,for her har vi en butikk som har masse av det merke der.... men har du prøvd trøst smokken?? Linnea tar heller ikke smokke,men den trøstsmokken liker hun.

ORIGINAL: tante4

off,så domt at vi reiser på ferie i dag,for her har vi en butikk som har masse av det merke der.... men har du prøvd trøst smokken?? Linnea tar heller ikke smokke,men den trøstsmokken liker hun.

hva er trøst smokken?!? (ikke hørt om den tror jeg)...
For det der er den eneste smokken jeg ikke har prøvd som jeg kanksje tror mini vil ta siden silikonen går heeelt ut i kantene... har over 30 smokker i skoffa nå:-P

hmmm aner ikke!
men skal en rundtur i forskjellige butikker på mandag - skal ha den i bakhodet da [:)]

Her ser du trøstsmokken..
http://www.akgrieg.no/

ORIGINAL: Kemmet

For det der er den eneste smokken jeg ikke har prøvd som jeg kanksje tror mini vil ta siden silikonen går heeelt ut i kantene... har over 30 smokker i skoffa nå:-P

har du forsøkt å prøve alle en runde til på minien din? luca tok plutseli her om dagen er nuk smokk me latex han, som jeg har forsøkt å gi han 4ganger tidligere liksom....(stolt mamma er jeg nå hehehehe)[:D]

ORIGINAL: L.a

hmmm aner ikke!
men skal en rundtur i forskjellige butikker på mandag - skal ha den i bakhodet da [:)]

[:)]

ORIGINAL: tromsø83oglille

har du forsøkt å prøve alle en runde til på minien din? luca tok plutseli her om dagen er nuk smokk me latex han, som jeg har forsøkt å gi han 4ganger tidligere liksom....(stolt mamma er jeg nå hehehehe)[:D]

Ja gjort det titt og ofte gitt... men en uke eller to siden nå.. han er så rar for han åpner munnen å gaper etter smokken når jeg kommer med den mot munnen og når han spytter den ut vrir han hodet og åpener munnen for å prøve å få den inn igjen selv... men sutte på den, NEI det går ikke. Nuk silikonsmokken har han hatt inni i munnen noen ganger når vi har trilla og han nesten har vært sovna, men han har ikke sutta da, bare hatt den i munnen mens han sov...

hvordan var luca før han endelig tok smokken da?? hadde han dem bare et sec i munnen og spytta de ut uten å sutte på dem?!

husk at ikke alle babyer trenger eller vil ha smokk:) hehe

ORIGINAL: Smiley19

men han har et enormt suttebehov, spess på kveldene... spiser opp hånda si og mi...

men han har et enormt suttebehov, spess på kveldene... spiser opp hånda si og mi...

Okaii... Han finner ikke tommelen sin da altså?? Han her er ikke så gla i smokk, men suger på tommeltotten som en helt:)

Okaii... Han finner ikke tommelen sin da altså?? Han her er ikke så gla i smokk, men suger på tommeltotten som en helt:)

knoken på hånda si, eller mi suger han på!! eller aller helst puppen!! f

knoken på hånda si, eller mi suger han på!! eller aller helst puppen!!

Åh skjønner.. Mats tok ikke smokk før det var tenner på gang:) Men ikke så kult med smokk enda. Kunn når han skal sove.. [;)]

TOMMEE TIPPEE CLOSER TO NATURE SOOTHER 6-18M

http://www.twenga.co.uk/dir-Children,Feeding-accessories-for-newborns,Dummies-and-soothers-10033

http://www.ciao.co.uk/Jackel_International_Ltd_Closer_to_Nature_Decorated_Soother_6_18m__6731180

her er noen :)

eg har en pakke med trøst smokker liggende som lillemann ikke ville ha. Er ikke åpnet eller brukt. Måtte bestille 2 pk på en bestilling (var sånn der). Du kan få dem om du vil. Bare send meg en pm skal eg sende dem til deg.[:)]

Back
Topp